Re: Sims kapot na laatste update.

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims kapot na laatste update.

★★★ Newbie

Hey,

Mijn sims 4 heeft een update gedaan op 11/11/2020 en nu kunnen mijn sims niet meer bewegen,

ik kaan alleen sims maken en huizen bouwen ik heb alles geprobeerd. 

Ik heb geen mods alleen bij pakketen enzo. Ik heb mijn sims via orgin gekocht.

Weet iemand mij raad?

Bericht 1 van 3 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion
@dolfijntjehanne Dat kan aan meer dingen liggen.
Kijk eerst of jouw computer voldoet aan de systeemeisen voor de Sims. Bedenk dan ook dat als je meer uitbreidingspakketten hebt je sneller zal moeten voldoen aan de aanbevolen systeemeisen en dat de minimale niet voldoende zijn (zeker niet als je ook de uitbreiding Honden en Katten hebt) https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Kijk ook of jouw computer alle updates heeft.

Meld bij eventuele volgende reactie sook graag de specificaties van je computer en voeg eventueel een DXDiag.txt bij. Hier zie je hoe je die kan maken https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Hartelijke groet.
Krijg je foutmeldingen als je de Sims opstart?

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 3 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Heb je getest met een andere Sim of huishouden, @dolfijntjehanne? Die je zelf hebt gemaakt of gekozen uit de aanbod die standaard met De Sims 4 meegeleverd wordt?

Ontdoe je spel van alle aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd). Repareer dan De Sims 4 via de Origin cliënt. Is De Sims 4 ook bijgewerkt?

De Sims 4 altijd via de Origin cliënt starten, net als alle andere spellen van Origin eigenlijk.

Mogelijk heb je bepaalde software nog openstaan, die de goede werking van de Origin cliënt als die van De Sims 4 op een bepaalde manier tegenwerkt. Je dient deze allemaal af te sluiten. Heb je deze echt nodig op dit moment? Waaronder ook je beveiligingssoftware en software die zogenoemde "lagen" gebruiken. Anders, Windows schoon laten opstarten, met behulp van deze instructies: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Controleer of de stuurprogramma's van jouw computer mogelijk wel nog eerst moeten worden bijgewerkt. Start bij die van je videokaart. Na een voltooid installatie de computer opnieuw starten.
Zijn er nog updates beschikbaar bij de Windows Update? Download en installeer die allemaal. Waaronder ook de optionele updates. Aansluitend de computer opnieuw starten. Herhalen is goed mogelijk.

Wanneer er soms foutmeldingen verschijnen, graag hiervan schermafdrukken maken, opslaan als *.jpg afbeelding en die kan je als bijlagen toevoegen bij je reactie.

Controleer of jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen. Mochten er nog steeds problemen zijn, dan graag graag jouw DxDiag vermelden bij je reactie. Wel opslaan als een tekstbestand. Links hiervoor staan in andere reactie.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help