juli 2021
Hi,
Ik heb nu al een paar dagen een probleem met mijn Sims. Als ik de game op start kan ik naar de wereld gaan en het huishouden kiezen waarmee ik wil spelen maar vervolgens blijft de Sims laden als ik op een huishouden klik. Ik heb alle cc en mods verwijderd, heb meerdere keren mijn cache gewist en ook de optie met je bestanden wissen met de Windows+R toets. Niks werkt want hij blijft nog steeds laden. Weet iemand wat ik nu moet doen ik wil dit graag opgelost hebben…
Opgelost! Ga naar oplossing.
juli 2021
@lisanne246 heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documenten\Electronics Arts\De Sims 4 verwijderd? In dit bestand blijven vaak de resten van je modificaties achter. Ook als je de map mods of de inhoud ervan hebt verplaatst. Als je dat bestand verwijdert kan je Sims een nieuwe 'schone' versie aanmaken. Als je daarna De Sims weer start zou je dat probleem ook moeten kunnen oplossen.
Last even weten of dat werkt. Er is ook een goede manier om je modificaties te testen. Laat even weten of je daarin geïnteresseerd bent.
Hartelijke groet.
Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.
juli 2021
juli 2021
juli 2021
juli 2021
juli 2021
juli 2021
@lisanne246 heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documenten\Electronics Arts\De Sims 4 verwijderd? In dit bestand blijven vaak de resten van je modificaties achter. Ook als je de map mods of de inhoud ervan hebt verplaatst. Als je dat bestand verwijdert kan je Sims een nieuwe 'schone' versie aanmaken. Als je daarna De Sims weer start zou je dat probleem ook moeten kunnen oplossen.
Last even weten of dat werkt. Er is ook een goede manier om je modificaties te testen. Laat even weten of je daarin geïnteresseerd bent.
Hartelijke groet.
juli 2021
juli 2021
Graag gedaan!
Veel plezier met spelen. 😉
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help