Sims baby word afgepakt

door os2iik9wwj20
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims baby word afgepakt

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Me sim was net bevallen, baby had eten gehad en lag te slapen

Uiteindelijk begin ze voor t eerst te huilen en nog geen seconde later werd ze afgepakt wegen verwaarlozing.

Dit gebeurde in de wereld van stedelijkleven.

 

Heeeel gek dit 🤣

Bericht 1 van 11 (411 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @os2iik9wwj20,

 

Ja, dat is heel sneu zeg.

En nu.... Toch maar eerst die goudvis? Of, toch maar kijken of je iets kunt met De Sims™ 4 Mijn Eerste Huisdier Accessoires voor PC/Mac | Origin? Nee, dat is gekheid! 

 

Heb je enig idee wat er precies gebeurde voordat de baby naar het adoptiebureau werd gebracht? Soms komt het omdat je niet snel genoeg vriendjes met je baby bent geworden. Alleen borstvoeding of de fles en de luier verschonen is echt niet genoeg. Baby Sims hebben echt liefde en knuffels nodig. Als je zeker weet dat jouw Sim genoeg heeft gedaan, kijk dan ook eens naar de omgeving waarin de baby lag.

Zonder schermopnames of iets dergelijks kan ik van hieruit niet helpen om dit probleem op te lossen

 

Als je dat wilt voorkomen dan kan je jouw Sims baby ook gelijk laten opgroeien door op de wieg te klikken. Je kunt per saldo ook meer beleven met en aan de Sims peuters.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 11 (394 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

★★★ Guide
@os2iik9wwj20 Wat ik zelf altijd doe is gelijk de baby alles geven (dus eerst de fles/borst, dan luier verschonen knuffelen wiegen etc. Alle opties gewoon even doen (Behalve het opgroeien Standard smile ) En daarna wordt de baby nooit weggehaald behalve als jouw huis te vies ofzo is dan kan het wél schijnbaar! Wat je de volgende keer kan doen is gelijk het spel niet opslaan en afsluiten en weer opnieuw opstarten. Zo vaak mogelijk jouw spel tussendoor opslaan is echt mijn advies. Mocht er dan überhaupt iets gebeuren dan kan je het spel namelijk nog "herstarten" zonder dat jouw baby weg is!

Dit helpt mij ook als in een keer een sims uit mijn legacy gestorven is terwijl een andere sim van huis was. Altijd vervelende dingen die kunnen gebeuren helaas. Het blijft de sims.

Veel speel plezier,
Groetjes Monique
Bericht 3 van 11 (389 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

★★★ Novice

De baby lag in de slaapkamer van me sim en ik doe altijd voede knuffelen totdat ik een goedeband met de baby heb.

 

Me sim was op dat moment aan het douche toen de baby begon te huilen.

 

Ik heb op moment me sim nog keer zwanger laten maken op de zelfde locatie 

En zal er een filmpje van maken dit keer!! 

Gebeurde zo onverwachts 🤣

 

En dit is trouwens niet het enige probleem die ik nu onder vind na de laatse update.

 

Zoals het verouderen van me sim als ik reis naar een andere wereld of als ik de sims afsluit en daarna weer ga spelen veroudert die ineens ook terwijl ze nog 88 dagen had.. heb het nu uitgezet omdat het echt irritant is.

 

Heb het spel ook al gerepareerd maar dan blijft het t zelfde.

Bericht 4 van 11 (375 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

★★★ Guide
@os2iik9wwj20 Ja is niet leuk als het gebeurt helaas. Het zou kunnen dat het aan de update ligt,heb al vanaf donderdag avond veel gespeeld (ook met baby's) en is mij nog niet overkomen. Het zou kunnen dat het een "bug" is zoals dat heet.

Waar ik wél iets aan "kan" doen is het verouderen. Lees hier:https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Alle-Sims-in-het-spel-verouderen-bij-de-lang-leven-instelling/m-... dit artikel gerust eventjes. Dit is nl. een zeer bekend probleem.

Groetjes Monique
Bericht 5 van 11 (365 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims baby word afgepakt

★★★ Novice

Oke, ja leek echt duidelijk op een bugg

aangezien ik het in een andere wereld en huis geprobeerd heb en daar gebeurde niks.

zoals ik al zei heb ik alles al uitgezet wat betreft het verouderen.. maar dan als nog hoop ik dat de sims creator's met de volgende update deze bugs dan wel weer opgelost hebben.

speel namelijk al vanaf het begin, dus heb wel al aardig wat mee gemaakt als het om bugs of glitches gaat 

maar deze 2 had ik nog nooit gehad.

 

super fijn dat het spel nogsteeeds volop in de maak is, maar soms zorgt het ook wel voor onprettig speel plezier!

gelukkig heb ik bouwen nooit ergens problemen mee gehad behalve met spelen

zo heb ik die bug ook dat niemand met me mee kan reizen en de tijd is heel anders dan als ik vertrek naar een andere plek toe.

bijv. 8 uur savonds ga ik ergens heen en 1 uur komt me sims er pas aan terwijl het in de zelfde stad is.

of dat ik naar me werk ga terwijl je op een andere locatie bent. dan laad die zich terug naar je huis en normaal gesproken zou je sims dan nog werken.

maar me sims nu is dan ineens al thuis en de werkdag zit er op terwijl het nogsteeds de zelfde tijd is.

 

las wel dat meeer mensen hier last van hebben als het gaat om reizen. 

en moet wel zeggen dat ik van window's 10 naar 11 ben gegaan en week geleden was er eigelijk nog helemaal niks aan de hand en deed die het perfect :P 

maar gelukkig komt dat ook wel weer goed! 

Bericht 6 van 11 (338 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

★★★ Guide
@os2iik9wwj20 Erg vervelend ja. Heb je Mods of CC toevallig in jouw spel? Dat kan namelijk ook dé oorzaak zijn van vervelende situaties momenteel. Dus ik zou zeggen kijk eventjes hoe jouw spel loopt als je al jouw mods of aangepaste (cc) content uit de mappen haalt en of het spel dan wel goed loopt. Het zou dat kunnen zijn.

Ik heb zelf ook een laptop die van windows 10 naar windows 11 is gegaan een aantal maanden geleden en heb er (toendertijd) in ieder geval geen last van gehad.

Succes, probeer evt. deze tip om mods of aangepaste content uit jouw mappen te halen:

Verwijder alle mods uit de map 'Mods' en voeg ze daarna in sets opnieuw weer toe.
Na het toevoegen van iedere set, kun je de game laten draaien om te zien of het probleem zich voordoet.
Zo gauw je vast hebt gesteld dat een bepaalde set een problematische mod bevat, kun je de helft van die set verwijderen om te zien of het probleem nog steeds optreedt.
Als dat zo is, verwijder je weer de helft van de set en probeer je het opnieuw.
Als dit niet zo is, activeer je de helft van de modset die je verwijderd had en probeer je het opnieuw.
Herhaal dit proces totdat je de mod die problemen oplevert hebt opgespoord. Deze zoekmethode wordt door De Sims-community soms ook wel de '50%-methode' genoemd.
Verwijder eerst de mods. Omdat de kans groter is dat deze conflicten veroorzaken, kun je om te beginnen alleen deze mods (indien aanwezig) te verwijderen, om zo jouw zoekmethode beter toe te spitsen.https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/ (komt van deze site)

Groetjes Monique
Bericht 7 van 11 (326 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @os2iik9wwj20,

 

Het kan zijn dat je een vergelijkbaar probleem ervaart als in deze link wordt omschreven: Re: Sinds de nieuwe update sims 4 kan niet opslaan - Answer HQ (ea.com)

Als ik lees van de tijdsverschillen dan lijkt het daar erg op. Neem de suggesties en de oplossingsrichtingen over in jouw spel.

 

Kijk desnoods ook even in deze Engelstalige link met het bug rapport en klik als je hetzelfde ervaart 'Me too' (Ik ook) in de post aan het begin. 

Laat even weten of je hier iets aan hebt. 

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 11 (320 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

★★★ Novice

Hartelijk bedankt!!

 

Vanmorgen update gehad en het probleem is opgelost yeaaaayyy 😁 wat betreft het automatisch veroudere en tijden het reizen blijft de tijd het zelfde en ik kan weer mensen uitnodige om mee te reizen 

Bericht 9 van 11 (298 Weergaven)

Re: Sims baby word afgepakt

★★★ Novice

Nee ik gebruik nooit mods of cc aangezien ik al weet dat het spel plezier zwaar kan beinvloeden..

In verleden bij de sims 3 gedaan en vond dat toen al geen plezier 

 

Bericht 10 van 11 (297 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help