Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

door gamesdbYT
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

★★ Novice

Ik wou gisteren de sims 4 spelen maar de game zegt details in plaats van spelen. Ik had gisteren op internet proberen te zoeken voor een manier om dit probleem te fixen maar niets werkt.

 

Ik had de game 3 weken geleden op steam opnieuwgekocht omdat ik de makers meer wou supporten en er was toch korting op de game dus ik dacht oke ik hoop het gewoon ook hier. Maar sinds ik dit gedaan heb staat er details in plaats van spelen. (btw ik had de sims 4 al een aantal jaar op origin gekocht) Ik had zelfs een terugbetaling op steam gevraagd (en die ook gekregen) in de hoop dat het zou werken maar het werkt niet. Ik heb alles geprobeerd cache leegmaken, origin opnieuw installeren zelfs men computer helemaal geupdate maar niets werkt. Ik probeerde deze ochtend te kijken of ik wel expansion packs kon downloaden en dat lukte wel maar hij opent automatisch steam en gaat hij naar de store page. Dus mijn vraag is. Is er een manier om dit te fixen ?

 

-Groetjes Ben.

Bericht 1 van 15 (719 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

★★ Novice

Bedankt voor de hulp iedereen maar geen enkele oplossing werkte. Ik heb gewoon wat geld aan de kant gezet zodat ik de base game op steam kan kopen en ik zet de dlc's via origin over naar steam, en ik gebruik een programma die men game hours boost tot ik de uren heb behaald die ik op origin had.

In thread bekijken

Bericht 10 van 15 (646 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

Champion
@gamesdbYT Als je spellen hebt via Steam zal je toch ook even bij Steam moeten kijken of je het daar wel kan spelen. Ik heb van meerdere spelers begrepen dat de combinatie nog steeds niet even goed uitpakt. Spellen die je via Steam koopt blijven daar wel vaker staan en zullen ook niet in Origin verschijnen.

Deze reacties zijn in het Engels maar misschien maken ze je wel duidelijk wat er speelt: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/Sims-4-Base-Game-missing-on-Origin-after-I-purchased-i...
en
https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/Base-game-of-Sims-4-is-missing-on-Origin-after-purchas...

Je zal waarschijnlijk ook bij Steam moeten aankloppen en als je daar ook nog andere spellen hebt staan een keuze moeten maken via welk platform je wil spelen.

Afhankelijk langs welke weg je het spel wilt spelen zal je ook contact moeten opnemen met de helpdesk. Dat kan dus die van Steam zijn maar ook die van EA.

Neem voor EA contact op met: https://help.ea.com/nl/contact-us/?product=the-sims-4

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 15 (707 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

★★ Novice

@Trismagistos Bedankt voor de hulp tot nu toe.

 

Maar het werkt nog steeds niet echt. Ik heb de sims 4 al een aantal jaar en ik gebruikte de origin client eigenlijk enkel voor De Sims 4 en steam voor alle andere games die ik had, en dat werkte gewoon perfect tot een paar dagen geleden. Als ik de base game op origin zou willen opnieuw kopen kan het niet want Origin zegt dat ik de game al heb.

 

Het probleem ligt niet bij steam volgens mij want ik kan andere games gewoon blijven spelen op steam zonder probleem, en ik kan ook elke game spelen origin installen behalve de sims 4 (want die zegt details in plaats van dowload/spelen). Zoals je kunt zien in de picture staat er bij elke game een download icoon bij, maar niet bij de sims 4 en als ik op de game klik ziet het eruit als op de vorige screenshot.

 

Ik zou het niet erg vinden om bv de base game opnieuw te kopen voor bv steam ofz maar ik heb geen zin om al men progress en Dlc's kwijt te raken.

 

Vriendelijke groetjes Ben.

Bericht 3 van 15 (699 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

[ Bewerkt ]
Champion

@gamesdbYTHeb je al geprobeerd om De Sims 4 via Origin te repareren? Het zou kunnen zijn dat je daarmee het probleem even vlot trekt.

De laatste optie is dat je alles opnieuw installeert maar, ik kan mij voorstellen dat zoiets heel veel werk is en eigenlijk te veel tijd kost.
Je zal dan wel alle spel voortgangsmappen apart op een externe harde schijf moeten opslaan. Origin de-installeren en daarna opnieuw moeten installeren en al je spellen opnieuw moeten downloaden. Als dat dan is gebeurd, moet je de inhoud van de spelmappen (je voortgang en saves enz.) wel weer terugplaatsen.

Misschien is contact opnemen met de helpdesk om te vragen of ze je tegemoet willen komen dan toch verstandiger.

Heel veel sterkte.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 15 (693 Weergaven)

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

★★ Novice

@Trismagistos bedankt voor het antwoorden.
 

Origin geeft me niet de optie om de game te reparen als ik rechtermuisknop op de game doe geeft het me niet de optie om de game te repareren. Ik had ook Origin al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar het blijft zeggen detail in plaat van downloaden, ik heb zelfs al geprobeerd om de nieuwe beta versie van origin te installeren maar het blijft hetzelfde.

Dus ik heb echt geen idee meer wat ik hier aan kan doen.

Bericht 5 van 15 (696 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

Champion
@gamesdbYT Ik raad je aan dit toch even op te nemen met de Helpdesk en te vragen of zij jou hierbij willen helpen : https://help.ea.com/nl/contact-us/?product=the-sims-4&platform=pc

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 15 (693 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

★★ Novice
@Trismagistos Elke keer als ik bij dit invul wordt ik hier terug heen gestuurd.
Bericht 7 van 15 (685 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

Champion
@gamesdbYT Ik merk dat je ook! Als je een steam account wilt ontkoppelen kom je ook weer hier terecht. Dus zal ik community manager @EA_Jason eens taggen om te vragen of hij een oplossing weet. Want ik heb nu even geen ideeën meer.
Hopelijk krijg je van hem een reactie.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 15 (682 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

★★★★★ Expert
Hallo @gamesdbYT,

Bekijk ook eens de veelgestelde vragen over de spellen van EA op Steam: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-EA-games-op-Steam/m-p/9246340#M6432

Om te controleren of er soms een probleem is met jouw Origin / EA account, dien je contact opnemen met helpdesk. Dat verloopt via de Engelstalige chat. De Nederlandstalige helpdesk is gesloten.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/ toe.
Je dient jouw regio te wijzigen naar de Verenigde Staten.
Alle gegevens dan invullen vervolgens.
Start de chat in het Engels.

Openingstijden: van maandag tot zaterdag en van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 9 van 15 (672 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 zegt details in plaats van spelen/downloaden.

★★ Novice

Bedankt voor de hulp iedereen maar geen enkele oplossing werkte. Ik heb gewoon wat geld aan de kant gezet zodat ik de base game op steam kan kopen en ik zet de dlc's via origin over naar steam, en ik gebruik een programma die men game hours boost tot ik de uren heb behaald die ik op origin had.

Bericht 10 van 15 (647 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help