Re: Sims 4 wil niet starten

door Bolemeus
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 wil niet starten

★ Novice

Ik heb de Sims 4 geinstalleerd, maar het spel wil niet starten. Wanneer ik het probeer te spelen, dan krijg ik een zwart scherm, en de cursor verandert in een laden icoontje.

Dit zwarte scherm blokkeert mijn windows omgeving. Ik kan nog wel ontgrendelen via CTRL-ALT-DELETE, en ALT-TAB werkt ook nog wel, maar zodra ik terug ga, of iets anders probeer te openen via alt-tab, dan blokkeert de sims 4 weer met het zwarte scherm.

 

Heb het een hele poos laten laden, maar er lijkt niet te gebeuren.

Bericht 1 van 3 (1.201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 wil niet starten

EA SPORTS FC Team

Welkom @Bolemeus

 

Zou je voor mij het volgende topic door willen nemen om te zien of een van deze stappen het probleem oplost? Mocht het niet werken dan help ik je alsnog graag verder :eahigh_file:

 

Ik heb je topic verplaats naar De Sims 4.

 

 

 

 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (1.596 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 wil niet starten

EA SPORTS FC Team

Welkom @Bolemeus

 

Zou je voor mij het volgende topic door willen nemen om te zien of een van deze stappen het probleem oplost? Mocht het niet werken dan help ik je alsnog graag verder :eahigh_file:

 

Ik heb je topic verplaats naar De Sims 4.

 

 

 

 

 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (1.597 Weergaven)

Re: Sims 4 wil niet starten

★ Novice

Origin en de Sims 4 starten als admin zorgde ervoor dat het spel meteen crashte, maar even later, nadat ik de drivers had geupdate van mijn videokaart mbv een tool van nvidia deed de sims 4 het wel.

 

Bedankt voor de tip. Wink

Bericht 3 van 3 (1.180 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help