november 2020
Ik heb sinds een jaar een gamecomputer voorheen nooit last gehad . En ik speel niet met mods het gebeurde na het updaten van de sims heb directx gedaan geen problemen gevonden microsoft geupdate ik blijf het probleem houden
november 2020
Ik hoop het ook heel vervelend dit ik wil gewoon lekker spelen haha
november 2020
november 2020
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Spel al opnieuw geinstalleerd. Alles up-to-date.
Ps4 al laten initialiseren.
Alle mogelijke oplossingen die ik op het internet vind geprobeerd. Niets werkt.
Ik krijg steeds foutcode ce-34878-0.
Denk ook dat fout in update zit.
Sinds voorlaatste update op ps4 ondervind ik de problemen en ook enkel wanneer ik de Sims 4 speel.
november 2020
Ook valt mijn geluid in het spel soms volledig weg. Dit werkt dan pas terug nadat de game heropgestart word.
november 2020
november 2020
Ik heb ook precies hetzelfde na de update op mijn laptop (Windows). Nog nooit problemen mee gehad en nu ineens valt het telkens weg. Van alles geprobeerd maar niks helpt..
november 2020
november 2020 - laatst bewerkt november 2020
@Trismagistos Hi! Mega bedankt voor je reactie. Ik ben helaas niet zo technisch aangelegd maar ik heb het meeste een soort van uit kunnen voeren. Ik had eerst zoals op andere forums werd aangegeven de cache leeggehaald. Dat hielp niet. Ik heb wel een DxDiag.txt weten te krijgen, hopelijk kan je daar iets in vinden.
Ook probeerde ik dus de x86: vc_redist.x86.exe te downloaden, alleen geeft hij aan het einde aan dat het niet lukt en dat er al een download gaande is (er staat niks aan onder Taakbeheer).
Ook probeerde ik nog in Orgin zelf de game te "repareren" alleen hier loopt hij dus halverwege vast met de melding dat er een overwachte installatiefout is. Hierbij loopt mijn laptop helemaal vast en begin ik weer bij het begin..
In de bijlage het DxDiag.txt bestand. Als je nog iets nodig hebt, let me know!
november 2020 - laatst bewerkt november 2020
@IreallylovePCsimIk heb even heel snel naar jouw DxDiag gekeken en er missen een heleboel gegevens. Dat komt misschien wel omdat je heel veel processen tegelijkertijd uit wilde voeren. Een heel belangrijk gegeven komt wel naar voren. Het interne geheugen van jouw computer is net aan voldoende voor de Sims 4 als je het op de laagste grafische stand laat spelen. Kijk alsjeblieft ook even op de site van 'Can You Run It' en draai dat programma pas als er niets meer op de achtergrond wordt geïnstalleerd of nog wordt opgestart.
Hier vind je de website: https://www.systemrequirementslab.com/cyri
Als het even kan, test je je computer t.o.v. De sims 4.
Zou je mij een screenshot willen sturen van de uitkomsten dan kan ik het een en ander aan je uitleggen.
Als je toch iets meer van techniek weet, kijk dan even naar de specificaties van jouw computer en zet die af tegen de minimale systeemeisen van De Sims 4.
Neem vooral de tijd voor het uitvoeren van elke stap. Het interne geheugen van jouw pc is net 4 Gb en daarin moeten alle programma's een plaats krijgen.
Laat maar wat weten als je zover bent.
Hartelijke groet.
Misschien wordt het tijd om naar een krachtigere computer om te kijken.
Laat me
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help