Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

door MikeGodOwnedYou
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

★★★ Newbie

Na de laatste update kunnen ik en mijn vrienden geen sims meer spelen aangezien de lag te heftig is geworden en het gewoon niet meer speelbaar is. En dan nog te bedenken dat we bizar veel geld uitgeven aan de dlc packs, beetje frustrerend dit.

Bericht 1 van 8 (442 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

Champion

@MikeGodOwnedYou Ik speel zelf niet op PS of op Xbox maar er is op de Engelstalige forumpagina's specifiek ruimte gemaakt voor spelers die met een console spelen. The Sims 4 | Forum | Technical Issues – Consoles | EA AHQ Daar heeft een van de Hero's een aantal stappen uitgelegd die je als eerste kunt ondernemen.  [Read First][Current Issues] Game Issues or Crashes Patch 1.43 (June 29 Update) - Answer HQ  Vaak kunnen de meeste problemen met simpele truckjes worden opgelost. 

Kort gezegd komt het erop neer dat je alle updates moet ophalen voor de console en voor de Sims 4. Ook kan het helpen om de stekker uit het stopcontact te halen, een minuut te wachten voordat je de stekker er weer insteekt en te kijken op het probleem wordt opgelost door de router of modem te resetten. Kijk vooral bij #3 waar Poptartjuniper uitlegt wat je nog meer kunt proberen.

 

Als je hulp nodig hebt met de vertaling laat het dan even weten. Dan kunnen we je misschien wel helpen met de vertaling.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 8 (423 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

★★★★★ Expert
Zorg dat je de volledige basisstappen gaat doen, om mee te starten, @MikeGodOwnedYou. Ontdoe alle aangepaste inhoud, map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Hierna De Sims 4 schoon starten Mmet een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen of er nog problemen zijn.

Controleer of je computer nog voldoet aan de gestelde systeemeisen van De Sims 4 (alleen basisspel, de normale (64-bits) versie: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Voor aanvullende inhoud gelden aparte systeemeisen.

De Sims 4 start je via de Origin cliënt.
Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten. Met name beveiligingssoftware, software die gebruikmaakt van lagen en software voor online opslag staan bekend om problemen te geven.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Tijdelijk de "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware uitzetten.

De stuurprogramma's van de computer bijwerken. Vervolgens de computer opnieuw starten. Begin met die van de videokaart.
Zijn er nog updates voor Windows beschikbaar, die je ook dient te downloaden en installeren. Denk aan de optionele updates. Vervolgens steeds de computer opnieuw starten en stappen herhalen.

De beeldschermresolutie wijzigen naar 1024×768. Lukt het om De Sims 4 te starten in de venstermodus?

Zou De Sims 4 weer starten, dan zal je de grafische instellingen bij de spelopties moeten gaan verlagen. Hier kan je ook de laptopmodus vinden.

De "Origin in-game" en "FPS-teller" uitschakelen.

Ook een schone start van Windows doen.

Spellen dien je op de beter videokaart te draaien, die vaak door NVidia geleverd wordt en niet door een basis / ingebouwde videokaart, die hiervoor ongeschikt zijn.

Heb je soms de hardware van de computer (laten) overklokken, dan zal je dit ongedaan maken.

Slechts 1 monitor, toetsenbord en muis gebruiken. Alle overige en onnodige apparaten uitzetten en losmaken. Luidsprekers heb je niet nodig voor testen. Alles dient bekabeld zijn aangesloten.

Een schone installatie van de (videokaart) stuurprogramma's doen.

Laat je computer controleren op fouten, die hersteld dienen worden. Achterliggende onderhoudstaken compleet maken.

Een nieuwe lokale Windows gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken, je daarop aanmelden en zo dan nog eens proberen.

Test met een andere computer.

Download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt: http://www.dm.origin.com/download
Je zal alle huidige versie hiervan verwijderd hebben. Vermijd de "technische previews", die daar ook onder vallen.
De Origin cliënt en de Origin spellen dienen lokaal geïnstalleerd worden. Hun gegevens dien je ook lokaal te bewaren en toegankelijk zijn.


Zou je nog steeds problemen hebben, je DxDiag informatie bij je reactie plaatsen. Opslaan als een tekstbestand en toevoegen als een bijlage bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Zou je soms nog (fout)meldingen zien, dan gaar hiervan schermafdrukken maken, opslaan als afbeeldingsbestandstype en toevoegen als een bijlages bij de reactie.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

★★★ Newbie

Ik speel op ps4 dus dat heeft allemaal geen zin, Xbox heeft ook precies dezelfde issues. Toch bedankt.

Bericht 3 van 8 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

Champion

@MikeGodOwnedYou Ik speel zelf niet op PS of op Xbox maar er is op de Engelstalige forumpagina's specifiek ruimte gemaakt voor spelers die met een console spelen. The Sims 4 | Forum | Technical Issues – Consoles | EA AHQ Daar heeft een van de Hero's een aantal stappen uitgelegd die je als eerste kunt ondernemen.  [Read First][Current Issues] Game Issues or Crashes Patch 1.43 (June 29 Update) - Answer HQ  Vaak kunnen de meeste problemen met simpele truckjes worden opgelost. 

Kort gezegd komt het erop neer dat je alle updates moet ophalen voor de console en voor de Sims 4. Ook kan het helpen om de stekker uit het stopcontact te halen, een minuut te wachten voordat je de stekker er weer insteekt en te kijken op het probleem wordt opgelost door de router of modem te resetten. Kijk vooral bij #3 waar Poptartjuniper uitlegt wat je nog meer kunt proberen.

 

Als je hulp nodig hebt met de vertaling laat het dan even weten. Dan kunnen we je misschien wel helpen met de vertaling.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (424 Weergaven)

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

★★★★★ Expert
Je had je platform er niet bij vermeld, @MikeGodOwnedYou.

Repareer De Sims 4 met de beschikbare opties hiervoor. De Sims 4 is nou dan ook bijgewerkt?
Herstart je spelconsole.
Zorg ervoor dat de software van je spelconsole bijgewerkt is.
Je spelconsole helemaal afsluiten. Alle kabels verwijderen. Wacht 15 minuten. De spelconsole dan weer starten met alleen TV, bekabelde internetverbinding en aangesloten controller. Overige apparaten blijven uitgeschakeld en losgemaakt.
De licenties herstellen en/of de database opnieuw bouwen, zie hiervoor de (online) documentatie van je spelconsole, of contact opnemen met diens ondersteuning.
Test De Sims 4 op een andere spelconsole.

Anders, je aansluiten bij de anders spelers die dezelfde soort problemen ervaren.

Groetjes.
Bericht 5 van 8 (418 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

★★★ Newbie

Oké dus ik heb inderdaad even gekeken op het andere forum en de tips gedaan. Het werkt wel maar voor een bepaalde tijd daarna komen dezelfde problemen weer tevoorschijn, ook heb ik dit voorgesteld aan mijn vrienden die ook op console spelen en voor hun werkte het ook maar dan weer voor bepaalde tijd. Ik ben er wel een beetje van overtuigd dat het met de updates en de patch notes te maken heeft want voor de update hadden ik en mijn vrienden nergens last van. Internet is hierbij ook het probleem niet want elke game is speelbaar behalve de Sims.

maar dank voor jullie tips om het spel iets beter te laten werken.

Bericht 6 van 8 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik heb alles ook naar de nieuwste versie geüpdate maar ik ga er natuurlijk gewoon vanuit dat het spel naar behoren functioneert. En in de documentaties valt er vrij weinig uit te halen helaas. Toch bedankt voor de goede tips.
Bericht 7 van 8 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 onspeelbaar voor veel mensen

Champion

@MikeGodOwnedYou Ik heb het nog eens nagevraagd bij een paar andere helpers op het forum. Het slecht speelbaar worden van de Sims op console heeft ook te maken met de hoeveelheid uitbreidingspakketten je hebt. Hoe meer DLC je installeert hoe zwaarder het wordt voor de processors in je console. Zelfs de nieuwste generatie consoles heeft er moeite mee. Vergeet niet dat als je alle onderdelen hebt het op een PC al bijna 47 GB beslaat. Dat is excl. de Legacy Editie.  Zij hebben het ook over de mogelijkheid om een keuze maken met welk uitbreidingspakketten je wilt spelen. 

 

Zoals je zelf omschrijft is de oplossing een tijdelijke en zou je kunnen overwegen om te kijken met welke onderdelen je echt verder wilt spelen om het minder traag/sloom te laten verlopen.

Hoe dan ook,

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help