Sims 4 loopt vast

door xkissnenaa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 loopt vast

★★★ Newbie

Hoi!

Ik speel al heel lang de Sims 4 via Origin op m’n MacBook. Ik heb gisteren twee nieuwe uitbreidingen gekocht en gedownload. Sindsdien blijft de Sims na ongeveer een kwartiertje hangen en loopt ie vast. Enige optie is dan om hem geforceerd te stoppen maar op deze manier moet ik iedere keer opnieuw beginnen. Heeft iemand de gouden tip voor mij?

 

 

Bericht 1 van 5 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

Community Manager (retired)
Hey @xkissnenaa,

Sorry om te horen dat hij blijft vastlopen. Voordat we wat stappen proberen, kun je ons laten weten of je toevallig enige aangepaste content/mods gebruikt en of dit alleen bij al bestaande families gebeurt of ook nieuwe werelden?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 5 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

★★★ Newbie

Bedankt voor de snelle reactie! Ik gebruik geen aangepaste content of iets dergelijks. Alleen uitbreidingspakketten. Het gebeurd zowel bij bestaande families als in nieuwe werelden…

Bericht 3 van 5 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

Community Manager (retired)
@xkissnenaa,

Bedankt voor het laten weten. Kun je ons laten weten of repareren in deze situatie helpt?

1. Open origin
2. Rechtermuisklik op De Sims 4
3. Selecteer repareren

Laat ons weten wat dat doet.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 5 (275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

★★★★★ Expert
Onderwerpen die te maken hebben met De Sims 4 zullen beter thuishoren in de eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Om welke uitbreidingen gaat het, @xkissnenaa? Waarschijnlijk voldoet je platform niet langer aan hun systeemeisen.
Deed De Sims 4 voorheen het wel?
Start met de basisstappen en je platform bij te werken.
Onnodige openstaande software volledig af sluiten.
Grafische spelopties verlagen. Her vind je ook de laptopmodus, die je kan uitproberen, om te kijken of er verbetering is.
De beeldschermresolutie naar 1024×768 verlagen en De Sims 4 in de venstermodus starten, om te kijken of er verbetering is.

Regelmatig je spel opslaan, voorkomt dat grotere hoeveelheden verloren gaat en dit zal ook de buffers / cache leegmaken die een programma gebruikt.

De systeemeisen voor De Sims 4 (alleen basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help