Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

door Xmarijespetter
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★★ Novice
@Trismagistos Dank je welStandard smile
Bericht 61 van 72 (280 Weergaven)

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Champion

Hey @LFCB_H,

 

Ik heb jouw DxDiag.txt even doorgenomen.

Je zou normaal gesproken niet al te veel problemen tegen komen als je De Sims in laptop modus en op een niet al te hoge grafische beeldkwaliteit afspeelt (misschien is de setting die je nu gebruikt wat te belastend voor jouw grafische kaart). De Intel UHD Graphics 620 die in jouw Lenovo IdeaPad 81 DE is geïnstalleerd zit aan de onderkant van de systeemeisen voor De Sims 4. The Sims 4 - Systeemeisen voor De Sims 4 (ea.com) en als je veel uitbreidingspakketten (+ cc en modificaties) hebt wordt het verwerken van de informatie wel heel zwaar. Kijk ajb ook even naar de aanbevolen eisen voor De Sims 4 als je meer pakketten hebt.

 

Als je er zeker van wilt zijn dat jouw laptop nog voldoet aan het laatst uitgebrachte pakket (Middelbare School) test dat dan even met die naam in Can You RUN It | Can I Run It | Can My PC Run It (systemrequirementslab.com)

 

Dat de situatie met Origin en de EA App. Ik zie helemaal onderin de DxDiag.txt een aantal problemen met Origin, De EA App en De Sims. Het kan zijn dat je te vaak hebt gewisseld waardoor er iets vast is gelopen. Dat kan ook te maken hebben met registerwaarden. Mijn advies is om je laptop even schoon te maken met de Crap Cleaner of een vergelijkbare app. Je kunt deze app gratis downloaden en gebruiken: CCleaner downloaden | Gratis uw pc opschonen, optimaliseren en afstellen! 

 

Als je na het schoonmaken van het register je laptop opnieuw start. Kies dan voorlopig voor één van beide apps om De Sims te starten; Origin óf de EA app. Neem de tijd om alles te downloaden en houdt rekening met de eerdere problemen. 

 

Laat even weten of je na het uitvoeren van deze suggesties meer succes hebt. Lukt het niet dan kijken we samen even verder.

 

Veel succes! Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 62 van 72 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

@TrismagistosVolgens 'Çan you run it' zit ik inderdaad net aan de minimum eisen. Voor de aanbevolen eisen voldoet mijn video RAM niet. De CCleaner er een paar keer over heen gegooid. Als het goed is, is de EA app nu volledig verwijderd. Deze had ik geïnstalleerd n.a.v. een chat met een medewerker. In Origin blijft alles downloaden, maar uiteindelijk mislukt het dan weer. Hoe kan je ook alweer programma's echt definitief verwijderen van een computer? 

 

Ik heb tot de update altijd gewoon the Sims 4 kunnen spelen

Bericht 63 van 72 (258 Weergaven)

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Champion

De officiële weg in Windows 11 is via het apps onderdeel in het Windows instellingen menu, @LFCB_H.

Klik op het tandwieltje in de statusbalk (bij Windows 11) en dan links naar Apps zoeken en daarop klikken. Kies dan Geïnstalleerde Apps (bovenste) en zoek naar het programma dat je wilt verwijderen. Ze staan standaard gesorteerd op naam. 

 

In jouw situatie heb ik nog wat andere problemen gesignaleerd in de DxDiag.txt. 

Waarschijnlijk heb je een koppeling willen maken tussen een van de grafische drivers en Adobe reader.

Misschien dat je dat probleem kunt oplossen door de Adobe Reader even te verwijderen;

Hier vind je de lijn waar dat in staat: AdobeNotificationClient_1.0.1.22_x86__enpm4xejd91yc

In een aantal gevallen kan dat helpen. 

 

Kijk dan gelijk even of je alle visual studio onderdelen van Microsoft hebt geïnstalleerd. Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Learn

Download en installeer in ieder geval de x86 en de x 64 versies.

 

Als je die al hebt dan hebben we ook vast uitgesloten dat het probleem daarin zit. 

 

Zou je tot slot ook willen aangeven of je antivirussoftware gebruikt en zo ja welke? Misschien dat je zowel Origin (of de EA App) en De Sims toegang moet geven tot de firewall. 

De versie je gebruikt bepaalt ook welke oplossingen er mogelijk zijn. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 64 van 72 (247 Weergaven)

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★★ Novice
@Trismagistos Wederom alle stappen gevolgd, maar nog steeds geen resultaatFrown

Ik heb momenteel geen antivirussoftware die actief is.

Maar van de week heb ik the Sims wel kunnen downloaden via EA en daarna runde hij the Sims wel. Ik kon alleen de taal niet wijzigen waardoor ik het weer verwijderd heb..
Bericht 65 van 72 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Champion

Het klopt dat je de taalversies voorlopig alleen kunt aanpassen in Origin. Maar daarvoor hoef je De Sims niet te spelen. 

Als het wel lukt om De Sims te downloaden in de EA App raad ik je aan dat te doen. Daarna kunnen we kijken of er mogelijkheden zijn om de taalversie te wijzigen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 66 van 72 (208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★★ Novice
@Trismagistos Dus toch weer EA downloaden?
Bericht 67 van 72 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★ Novice
@EA_Leeuw Heel erg bedankt voor de update! Het werkt inderdaad, ik kon weer alles downloaden!
Bericht 68 van 72 (194 Weergaven)

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Champion

Als je de cache van origin hebt geleegd en het downloaden blijft toch hangen. Dan is het spelen van De Sims via de EA App voorlopig de beste optie. 

Kijk of dat wel lukt en als je de Sims weer kunt spelen, kunnen we samen kijken naar ern oplossing voor de taalversie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 69 van 72 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★★ Novice
@Trismagistos OMG! De basegame is zojuist geïnstalleerd! Hebben verschillende mappen die ik tegenkwam nog verwijderd van mijn laptop. Origin volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu ineens is ie weer aan het downloaden zonder foutmelding! Ik weet niet wat nu de truc is geweest en waarschijnlijk ook al jouw tips! Bedankt voor al je hulp en geduld! Alle packs en dergelijke zijn nu ook aan het downloaden:D
Bericht 70 van 72 (175 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help