Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

door Xmarijespetter
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★ Novice

Na de update van 13 september 2022 kan ik niet meer op de sims 4. hij meld continu een download fout terwijl mijn internet gewoon goed is. Dit doet hij al 2 dagen lang dus ik heb ook lang genoeg gewacht. Ook heb ik mijn hele laptop gereset en origin opnieuw geïnstalleerd. ik heb alle mogelijk opties geprobeerd om het spel weer te kunnen spelen alleen niks werkt en ik krijg telkens dezelfde fout.

 

Nu moet ik het spel weer helemaal opnieuw downloaden ivm dat ik de app het verwijderd maar dit kan ook niet meer. Ik kan het spel niet meer spelen. ik heb het ook geprobeerd via de EA app en hier pakt hij de nieuw update wel. alleen de EA app kan de sims 4 niet in het Nederlands krijgen waardoor ik het ook niet kan spelen. 

 

Nu denk ik dus echt dat er een fout moet zitten in de update zelf of in de origin app. Het kan niet zijn dat ik na een update gelijk deze fout krijg en het aan mijn pc ligt, ook nadat ik alles heb geprobeerd. Als bestand heb ik een schermafbeelding mee gegeven van de foutmelding die ik al twee dagen krijg.

 

Graag hoor ik van iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik weer sims 4 kan gaan spelen.

Bericht 1 van 72 (835 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Community Manager

Hey allemaal!

Phew, wat een gedoe allemaal hè. 

 

We hebben afgelopen nacht te horen gekregen dat het probleem, als het goed is, is opgelost.

 

Capture.PNG

 

Het kan zijn dat je je computer opnieuw moet opstarten of dat je de cache moet legen van Origin/EA app om zeker te weten of dat het is opgelost of niet.

 

Zouden jullie dat kunnen proberen?

Ik markeer dit alvast even als oplossing om het meer zichtbaar te maken voor andere bezoekers van dit topic.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 55 van 72 (776 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Community Manager
Hey @Xmarijespetter,

Dit was inderdaad een probleem gisteren, maar als het goed is, is dit inmiddels opgelost.

Heb je al eens geprobeerd om de cache te legen van Origin, om daarna te kijken of dat het wel weer werkt?

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 72 (820 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★ Novice

Ja deze oplossing heb ik al voorgesteld gekregen en ook uitgevoerd alleen na dit werkte hij nog steeds niet. Ik blijf dezelfde melding houden. Bij het voorbereiden van het downloaden loopt hij vast en dan komt de fout melding

 

Bericht 3 van 72 (806 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Community Manager
@Xmarijespetter, dat is vervelend.

Heb je ook al eens geprobeerd om Origin te verwijderen op de grondige manier en daarna opnieuw te installeren?

https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin/#hard-way
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 72 (798 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★ Novice

Ik heb mijn hele pc gereset en alles weer opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat werkt niet

Bericht 5 van 72 (793 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Community Manager
Bericht 6 van 72 (789 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★ Novice

Zal het proberen

 

Bericht 7 van 72 (777 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★ Novice

alsublieft

 

Bericht 8 van 72 (773 Weergaven)

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Community Manager
@Xmarijespetter, dankjewel.

Ik kan zien dat je een ietwat oude Windows versie gebruikt, namelijk Windows 10 build 19043 21H1. Er is een nieuwe versie uitgekomen een tijdje geleden, Windows 10 build 19044 21H2.

Zou je eens kunnen kijken of dat je je PC kunt bijwerken?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 72 (756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

★★★ Novice

ik had inderdaad een update. deze heb ik net begewerkt. ik stuur je nog maals de dxdiag om te kijken of het nu wel goed is. Ik heb nog een keer geprobeerd de sims 4 te downloaden maar wou nog steeds niet

Bericht 10 van 72 (749 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help