maart 2020
Hi guys,
Ik typ dit nu voor de tweede keer want ik zie mijn vorige bericht niet meer staan?
Maar goed ik heb een probleem sinds ik 1,5 jaar geleden van windows naar apple overgestapt. Sindsdien komen mijn downloads niet meer in de game. Meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en ook de resource.cfg zat in de map (wel een gedownload bestand omdat ik hem eens kwijtgeraakt ben). De laatste keer dat ik de game verwijderd heb en opnieuw geïnstalleerd heb kan ik ook de gehele Electronic Arts map niet meer vinden in mijn documenten en ook niet ergens anders. De game doet het zelf wel maar verder dus niks. Ik wil graag weer sims 4 spelen dus kan iemand mij helpen?
Grtz
Opgelost! Ga naar oplossing.
maart 2020
maart 2020
maart 2020
Ik heb de Electronic Arts map zelf nooit verwijderd behalve de laatste keer. Voorheen deed alles het prima maar als ik de sims opnieuw installeer dan verschijnt de map niet weer vanzelf.
maart 2020
maart 2020
Ja ik heb nu origin verwijdert en opnieuw gedownload + sims 4 daarna maar er verschijnt nog steeds geen map.
Wat bedoel je met nieuw gebruiksaccount? Je bedoelt een geheel nieuw account op mijn computer?
Grtz
maart 2020
november 2020
vraagje ik heb het zelfde probleem .Maar ik snap het hulp programma niet. Ik heb het geïnstalleerd maar er veranderd niks.
Ik heb die map nog steeds niet. (ik heb hem nooit verwijdert) Hij is verdwenen toen ik op mijn nieuwe laptop heb gedownload.
november 2020
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help