Sims 4 download niet

door eleniverbeeck
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 download niet

★★★★ Novice

Hallo, ik heb gisteren de sims gekocht en laten downloaden tot 60% daarna op pauze gezet maar ik blijf heel de ochtend al meldingen ontvangen namelijk the feauture you are tryging to use is on a network resource that is unavailable click ok to try again or enter altemate path to a folder containing the installation packackge: 

vc_runtimeminimum_x64.msi in the box below

 

wie kan mij hiermee helpen want dit is onwijs vervelend en heb alles al geprobeerd. 

Bericht 1 van 24 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

Champion
@eleniverbeeck Je mist waarschijnlijk een visual studio bestand. Om zeker te zijn dat je het goede bestand download en installeert moet ik iets meer gegevens hebben van jouw computer. Dan weet ik zeker dat er niets kan misgaan.

Je kan de naam en nummer van je laptop/of pc doorgeven maar je kan ook een DxDiag.txt bestand aanmaken dan hebben we alle informatie gelijk bij de hand. Hier lees je hoe je zo'n bestand moet maken: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Bij de optie beantwoorden (dus niet bij snel antwoord) kan je een bestand toevoegen en verzenden.

Als we meer gegevens hebben kunnen we je beter van dienst zijn.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 24 (404 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice
@Trismagistos ik kan het niet verzenden
Bericht 3 van 24 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

@Trismagistos hier bij stuur ik het bestand

Bericht 4 van 24 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

@Trismagistos  weet je al meer?

Bericht 5 van 24 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

Champion
@eleniverbeeck Zolang ik de DxDiag.txt niet heb gezien kan ik je niet helpen.
En, houdt er rekening mee dat de spelers die hier hun medespelers helpen vaak ook nog andere zaken hebben te doen. Dus het kan zijn dat je soms een halve dag en soms zelfs wat langer moet wachten.
Het is dus niet echt nodig om heel veel aan te dringen.
Ik wacht rustig tot je de DxDiag.txt. in een beantwoording hebt mee gezonden. Lees de informatie nog eens in de link die ik heb meegestuurd en houdt er rekening mee dat deze website een eigen virusscanner heeft die er soms ook wat langer over doet. Verzend je antwoord dus niet eerder dan je zeker weet dat je bestand is gescand.

Zolang ik het bestand niet heb, kan ik jammer genoeg niets voor je doen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 24 (379 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

ik heb mijn dxdiag hierin bijgevoegd @Trismagistos 

Bericht 7 van 24 (363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

Champion

Dank je wel @eleniverbeeck, met deze informatie kan ik je stukken beter van dienst zijn. 

Om te beginnen is jouw computer (Acer Aspire) een goede en krachtige gamelaptop Window is prima up to date en wat er bij jou dus vooral ontbreekt, zijn een aantal Visual Studio componenten.

 

In je eerste post maakte je al melding van het ontbreken van runtime drivers. (vc_runtimeminimum_x64.msi) 

Dit is een Windows onderdeel en dat kan je hier downloaden en installeren: De laatste ondersteunde Visual C++-downloads (microsoft.com)

 

Onder het kopje: 'Visual Studio 2015, 2017 en 2019' in de link vind je twee programma's die je zult moeten downloaden en installeren.

Download en installeer eerst de versie: x86 dat is deze -vc_redist.x86.exe- en daarna de x64 versie, dat is deze -vc_redist.x64.exe-.

Voor het overige zie ik weinig problemen dus normaal gesproken zou je laptop daarna gewoon weer De Sims 4 moeten kunnen spelen.

 

Hartelijke groet en veel plezier met spelen 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 24 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

ik krijg deze melding als ik het probeer te downloaden..

Bericht 9 van 24 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

Afbeelding1.png  dit krijg ik als melding

Bericht 10 van 24 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help