Sims 4 compleet weg

door iiCookiix
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 compleet weg

★★★ Newbie

Ik had anderhalf jaar geleden ongeveer de Sims 4 gekocht. Ik had het zo'n 8 maanden niet meer gespeeld dus ik dacht 'laat ik het maar weer eens spelen.'. 

Toen ik op Origin klikte deed origin het al heel slecht, en ik moest opnieuw inloggen. Na 20 minuten van proberen weer in te loggen zag ik dat de sims 4, en alle andere dingen weg waren. mijn profielfoto was ook weg, en mn vrienden ook. a l l e s was weg. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met EA maar die zeiden dat ik waarschijnlijk met een verkeerd e-mail adres had ingelogd, wat niet zo is, want het ID en email adres waarmee ik had ingelogd klopt gewoon, ik weet t zeker. Die code kan ik ook niet opnieuw invoeren aangezien dat maar 1 keer mag. Mijn hele account is gewoon ge-reset. Ik heb dus echt totaal geen zin om weer 40 euro te gaan betalen om het spel opnieuw te kopen, maar dat is de enige oplossing nu nog mogelijk, aangezien die oplossingen die hier op deze forums staan allemaal niet van toepassing voor mij zijn. Ik wil gewoon mijn account en alles er op weer terug.  

Bericht 1 van 2 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 compleet weg

EA SPORTS FC Team

Hoi @iiCookiix,

Wat vervelend dat je opeens alles kwijt bent geraakt, dit hoort zeker niet te gebeuren.

Ik ben er zeker van dat je ergens een account hebt waar al jouw spellen en vrienden op terug te vinden zijn. Je hebt de code nog en dat betekent dat we het account voor je terug kunnen vinden.

Neem even contact op met onze Nederlandse telefonische helpdesk om dit allemaal opgelost te krijgen Standard smile

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help