Re: Sims 4 blijft laden op mijn MacBook Air

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 blijft laden op mijn MacBook Air

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo,

 
Mijn sim was op een date en toen ik haar terug naar huis wou laten keren bleef het spel hangen. Nu een maand verder blijft het spel nog steeds laden samen met het muziekje van de sims. Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb de stappen gevolgd die op de answers HQ staan. Ik heb mijn cache leeggemaakt, mijn mods tijdelijk op mijn bureaublad gezet en op repareren in origin kan ik nog steeds niet drukken. Aangezien ik alles gedaan heb wat me gezegd is en mijn spel nog steeds blijft laden is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb ook al vele mails gestuurd naar EA help maar ik word steeds terug naar dit platvorm doorverwezen. Mijn macbook loopt nu ook constant leeg zonder dat ik erop zit. Kunnen jullie mij aub helpen zodat ik de sims 4 terug kan spelen en mijn macbook niet beschadigd wordt?


Groetjes Femke

Bericht 1 van 6 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 blijft laden op mijn MacBook Air

Community Manager
Hey @fem3004,

Wat bedoel je precies met "Mijn macbook loopt nu ook constant leeg zonder dat ik erop zit"?

Bedoel je dat hij uitstaat en de accu loopt leeg?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 6 (438 Weergaven)

Re: Sims 4 blijft laden op mijn MacBook Air

Champion

Hey @fem3004,

 

Heb je nadat je de mods op je bureaublad had gezet ook het bestand; localthumbcache.package verwijderd uit de map: >Documenten>Electronic Arts>De Sims 4? 

Lees voor de zekerheid ook even de informatie in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442

Die informatie geldt voor Windows maar ook voor MacBook's. Zou je eventueel ook willen aangeven welke specificaties jouw MacBook heeft? 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je kunnen helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 blijft laden op mijn MacBook Air

★★★ Newbie
@Trismagistos Ja dat heb ik verwijderd. Mijn MacBook is van 2020 en heeft 8GB. Moet je nog iets weten? groetjes
Bericht 4 van 6 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 blijft laden op mijn MacBook Air

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Ja dat de accu veel rapper leeg loopt sinds het spel blijft laden en ik het niet weg krijg.
Bericht 5 van 6 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 blijft laden op mijn MacBook Air

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @fem3004,

 

Dank je voor je reactie. Jammer dat het net te weinig is om je echt te kunnen helpen.

Zou je willen aangeven welke MacOS versie je gebruikt? 

Hier kan je lezen waar je jouw versie kunt vinden: De modelnaam en het serienummer van een Mac vinden - Apple Support (NL)

Als je wat verder door scrolt kan je lezen hoe je de specificaties van jouw MacBook Air kunt vinden. 

Als je van al die onderdelen (MacOS versie én de specificaties) een schermopname zou willen maken dan kan ik beter bepalen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help