Sims 4 beschikbaar stellen binnen huishouden

door lmts1967
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 beschikbaar stellen binnen huishouden

[ Bewerkt ]
★★ Newbie

Ik heb gisteren via Origin het spel SIMS gekocht en gedownload. Nu wil ik het ook ana mijn  dochter (deel van mijn huishouden/familie) ter beschikking stellen. Hiervoor heb ik de productcode nodig.. Ik wordt hiervoor verwezen naar de mail. Hierin kan ik echter gene productocode vinden (alleen een bestelnummer).

Graag uw oplossing in deze.

Dank.

Groet

 

(naam verwijderd. Beter om niet in het publiek te posten)

Bericht 1 van 4 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 beschikbaar stellen binnen huishouden

[ Bewerkt ]
Champion

@lmts1967 Als je wilt dat je dochter De Sims 4 kan spelen kan je het beste een kind account aanmaken. Hier lees je hoe je dat kunt doen en welke stappen daarvoor nodig zijn: Origin - Een EA-kinderaccount maken voor je minderjarige kind Het Sims 4 spel dat je hebt aangeschaft staat geregistreerd op het volwassen account en kan formeel alleen daarop worden gespeeld. ER zijn aangepaste regels voor tiener accounts: Origin - Informatie over online toegang voor kinderaccounts (ea.com)

 

De spellen zijn niet overdraagbaar en kunnen dus ook niet in een familie worden uitgewisseld. Als je dochter de enige is die het spel zal gaan spelen dan is het aan te raden om contact op te nemen met de klantenservice van EA om het spel op haar (nog aan te maken account) te laten overzetten. Contact opnemen met EA Dit kan ook via de Facebook chat EA Help | Facebook of Twitter EA Help (@EAHelp) / Twitter.

 

Deze forumpagina is vooral bedoeld om spelers andere spelers te laten helpen met hun spel.

 

Hartelijke groet.

 

Edit Het is verstandig om op dit forum geen persoonlijke gegevens te delen! 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (317 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 beschikbaar stellen binnen huishouden

[ Bewerkt ]
Champion

@lmts1967 Als je wilt dat je dochter De Sims 4 kan spelen kan je het beste een kind account aanmaken. Hier lees je hoe je dat kunt doen en welke stappen daarvoor nodig zijn: Origin - Een EA-kinderaccount maken voor je minderjarige kind Het Sims 4 spel dat je hebt aangeschaft staat geregistreerd op het volwassen account en kan formeel alleen daarop worden gespeeld. ER zijn aangepaste regels voor tiener accounts: Origin - Informatie over online toegang voor kinderaccounts (ea.com)

 

De spellen zijn niet overdraagbaar en kunnen dus ook niet in een familie worden uitgewisseld. Als je dochter de enige is die het spel zal gaan spelen dan is het aan te raden om contact op te nemen met de klantenservice van EA om het spel op haar (nog aan te maken account) te laten overzetten. Contact opnemen met EA Dit kan ook via de Facebook chat EA Help | Facebook of Twitter EA Help (@EAHelp) / Twitter.

 

Deze forumpagina is vooral bedoeld om spelers andere spelers te laten helpen met hun spel.

 

Hartelijke groet.

 

Edit Het is verstandig om op dit forum geen persoonlijke gegevens te delen! 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (318 Weergaven)

Re: Sims 4 beschikbaar stellen binnen huishouden

★★★★★ Expert
Je vraag gaat over dat familieleden of andere mensen in je dichte omgeving De Sims 4 willen spelen, @lmts1967?

Als je een product koopt via Origin, dan krijg je geen productcode, maar wordt deze automatisch gekoppeld op het Origin / EA account, waarmee dit product werd gekocht.

Je kan voor een kind een kinderaccount maken, deze wordt gekoppeld aan de volledige Origin / EA account van de ouders / verzorgers. Het kind kan dan producten (laten) kopen in een (online) winkel, waarbij diens productcode dient verzilverd / geregistreerd worden op hun kinderaccount, aangezien een kinderaccount geen toegang heeft tot de online functies.
Bekijk dit helpartikel, hoe je een Origin / EA kinderaccount kan maken voor het kind: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/set-up-child-ea-account/

Productcodes kunnen maar 1 keer gebruikt worden en blijven gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee ze toen zijn geregistreerd / verzilverd. Tweedehands gekochte producten zijn niet meer te gebruiken, ga terug naar het verkooppunt en probeer je geld terug te vragen. ook gekregen producten zijn niet nog eens te gebruiken, zelfs niet onder een andere, nieuw gemaakte Origin / EA account.
Aanvullende inhoud vereist hun basisspel, die op dezelfde Origin / EA account dient zijn geregistreerd om deze te kunnen gebruiken, naast het ook voldoen aan hun gestelde systeemeisen.

Hoewel het delen van accounts wordt afgeraden, vanwege de nadelige gevolgen, zou het kind via deze Origin / EA account kunnen spelen.
De ouders / verzorgers of gebruiker van deze betreffende Origin / EA account, blijven de risico's dragen.

Zou je het product hebben gekocht in een andere (online) winkel dan Origin, bekijk het aankoopbewijs, het gekregen e-mail bericht of contact opnemen met de winkel zelf, betreft het vinden van de productcode.
Meestal zal de productcode op de achterkant staan van de handleiding of ander document binnen het DVD-hoesje.


Dit is een forum en geen helpdesk. Vermijd het plaatsen van persoonlijke gegevens.


Groetjes.
Bericht 3 van 4 (311 Weergaven)

Re: Sims 4 beschikbaar stellen binnen huishouden

Community Manager (retired)

Hey @lmts1967 ,

 

Zowel @Trismagistos als @RealSimmor0 hebben het aan het juiste einde hier. Er is helaas geen methode om via Origin jouw spellen beschikbaar te stellen voor andere accounts binnen jouw familie en het spel is gekoppeld aan jouw Origin account omdat deze daar aangeschaft is en zal alleen op dit account speelbaar zijn.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help