Sims 4 One Drive

door withloveiris
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 One Drive

★★★★★ Novice

Goedemiddag,

 

Ik heb een vraagje…

 

Mijn OneDrive bestand zat vol, deze heb ik willen opschonen, maar ik ontdekte dat er allemaal bestanden zoals; werelden uit de game en gedownloade mods in mijn OneDrive staan. Deze heb ik als alles goed is gegaan niet verwijderd, maar ik maak mij toch een beetje zorgen. Ik ging er namelijk vanuit dat de game, mods en alles werd opgeslagen in bestanden van je pc/laptop (onder de mappen van EA, Sims 4: zoals saves, mods enz.) Ik neem aan dat het niet nodig is om bestanden te behouden op je OneDrive? En als je de OneDrive bestanden van de mods enz. verwijderd, dan blijven ze toch wel in je spel en worden ze niet ook automatisch verwijderd uit die mappen op je pc/laptop toch?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Iris

- Niet heel technische gamer ;-)

Bericht 1 van 2 (246 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 One Drive

Champion

Hey @withloveiris,

 

Tja, de OneDrive. Dat is altijd een beetje een probleem voor spellen. Voorheen (met Windows 10) kon je zelf nog een beetje bepalen hoe je die gebruikte maar met Windows 11 is dat eigenlijk volledig geïntegreerd. Het advies is meestal om de OneDrive uit te schakelen. OneDrive uitschakelen of verwijderen - Microsoft Ondersteuning Zorg er dan wel voor dat je voldoende ruimte hebt op je harde schijf of maak gebruik van een externe harde schijf. Als je hulp nodig hebt bij het verplaatsten van De Sims 4 etc. naar een externe harde schijf, laat dat dan ook even weten.

Alle spelvoortgang, mods etc kan je vinden in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Die map (de C: drive) wordt in windows 11 standaard gesynchroniseerd met de OneDrive. Zorg er voor dat je de inhoud van deze map eerst kopieert naar een USB stick of externe harde schijf!

 

Het maken van een back-up gaat in Windows 11 standaard naar de OneDrive (En dat is iets wat je dus beter kunt vermijden als je de OneDrive wilt uitschakelen of verwijderen)

Het advies is dus kopiëren

 

Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (225 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 One Drive

Champion

Hey @withloveiris,

 

Tja, de OneDrive. Dat is altijd een beetje een probleem voor spellen. Voorheen (met Windows 10) kon je zelf nog een beetje bepalen hoe je die gebruikte maar met Windows 11 is dat eigenlijk volledig geïntegreerd. Het advies is meestal om de OneDrive uit te schakelen. OneDrive uitschakelen of verwijderen - Microsoft Ondersteuning Zorg er dan wel voor dat je voldoende ruimte hebt op je harde schijf of maak gebruik van een externe harde schijf. Als je hulp nodig hebt bij het verplaatsten van De Sims 4 etc. naar een externe harde schijf, laat dat dan ook even weten.

Alle spelvoortgang, mods etc kan je vinden in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Die map (de C: drive) wordt in windows 11 standaard gesynchroniseerd met de OneDrive. Zorg er voor dat je de inhoud van deze map eerst kopieert naar een USB stick of externe harde schijf!

 

Het maken van een back-up gaat in Windows 11 standaard naar de OneDrive (En dat is iets wat je dus beter kunt vermijden als je de OneDrive wilt uitschakelen of verwijderen)

Het advies is dus kopiëren

 

Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (226 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help