Re: Sims 4: Hoe studeren voor tentamen?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4: Hoe studeren voor tentamen?

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb als taak dat mijn sim tijdens de schooldag moet studeren voor het tentamen. Dit zou moeten kunnen door op jezelf, een boekenkast of computer te klikken maar ik krijg bij geen van deze 3 de optie om te studeren voor het tentamen. Weet iemand hoe dit moet?

Bericht 1 van 2 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4: Hoe studeren voor tentamen?

Champion

Hey @c9c9ox04z572,

 

Maak je toevallig ook gebruik van mods of cc en heb je nog oude school mods geïnstalleerd? Het kan zijn dat die cc en/of modificaties het studeren voor een tentamen belemmeren. Vooral oude versies van slice of life leveren problemen op. Kijk dan bij de makers of er een nieuwe versie beschikbaar is. Als dat niet het geval is dan kan je de mod beter definitief verwijderen.

 

In de link: Als je gebruik maakt van aangepast materiaal  Vind je een aantal suggesties om problemen met mods op te lossen. Kijk of je daarmee verder kunt.

Veel succes.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (229 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help