Re: Sims 4 CC werkt niet

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 CC werkt niet

★ Novice

Beste,

Ik heb CC gedownload en in het MODs mapje van sims gezet, ook de instellingen in het spel staan goed.

maar ik krijg telkens niks te zien, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bericht 1 van 6 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Lees de bijgevoegde documentatie nog eens, of contact opnemen met diens maker, als er onduidelijkheid blijft, @Irisjuuuxx.
Controleer of je ook voldoet aan de eisen, mocht dat vermeld staan. Het is mogelijk dat je een bepaalde spelversie en/of aanvullende inhoud nodig hebt. Sommige aangepaste inhoud die je wilt gebruiken, kan niet met anderen samenwerken. Dien je een bepaalde toets in te drukken of een bepaalde actie eerst nog te doen. Misschien heb je nog iets anders nodig om te werken.
De inhoud kan je maar 1 map diep in deze map zetten.

In algemeen wordt het gebruik van aangepaste inhoud neit hier ondersteund en blijft het gebruik dan ook op eigen risico.
Zou De Sims 4 niet meer starten of vreemd gaan doen tijdens het spelen hierdoor, dan dien je deze eerst te verwijderen.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Bedankt ik ga hier zo even naar kijken

Bericht 3 van 6 (579 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@Irisjuuuxx Als je aangepaste inhoud (zoals custom content en/of modificaties) hebt gedownload kan het zijn dat deze eerst moet worden uitgepakt. Doe dat voordat je de modificaties in de map mods plaatst. Het is ook verstandig om deze aangepaste inhoud maximaal 1 map dieper te plaatsen dan de map mods zelf.

In de adresregel ziet het er dan ongeveer zo uit:

\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods\Kleren of \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods\Haren

Als je nog een map dieper gaat dan kan het spel de cc of mods niet meer lezen en kan je ze niet gebruiken.

Houdt er rekening mee dat je de aangepaste inhoud up to date houdt en dat je na iedere patchupdate van De Sims moet controleren of alles nog werkt zoals het was bedoeld. Zorg er dan ook voor dat je na de patchupdates de nieuwste versies van de cc en mods opzoekt en downloadt. 

Na elke patchupdate van De Sims worden de modificaties uitgeschakeld om problemen te voorkomen. Je zult ze dan ook weer handmatig moeten aanzetten, Zie screenshot.

Schermafbeelding 2021-04-24 085950 mods gemerkt.png

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 4 van 6 (571 Weergaven)

★ Novice

Bedankt, volgens mij heb ik dit allemaal al gedaan, maar ga het nog eens nalopen.

Bericht 5 van 6 (555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@Irisjuuuxx Soms zal je de modificaties echt moeten opzoeken! Het is ook afhankelijk welke soort mods of cc je gebruikt. Als het om kleding of haardracht gaat kan het kan handig zijn om met je Sims naar CAS te gaan en daar op zoek te gaan naar de onderdelen met het symbool van een Engelse sleutel in de hoek linksboven. Als het gaat om materiaal voor bouwen dan zal je eerst de bouwmodus moeten openen om je aangepaste materiaal te vinden. (Als je dan ook nog spullen van Twisted Mexi gebruikt dan zal je in de bouwmodus gebruik moeten maken van de filters aan de rechterkant) En, tot slot als het gaat om script modificaties dan zal je dat toch echt moeten uitproberen op een Sim. 

Soms komt het voor dat modificaties echt niet meer werken omdat ze zijn ingehaald door patchupdates. In dat geval kan je ze beter verwijderen uit de map mods. Hopelijk heb je ze inmiddels al gevonden. Zo niet laat het dan even weten. Dan kijken we verder.

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 6 van 6 (546 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help