juli 2021
Beste,
Ik heb CC gedownload en in het MODs mapje van sims gezet, ook de instellingen in het spel staan goed.
maar ik krijg telkens niks te zien, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
juli 2021
juli 2021
Bedankt ik ga hier zo even naar kijken
juli 2021
@Irisjuuuxx Als je aangepaste inhoud (zoals custom content en/of modificaties) hebt gedownload kan het zijn dat deze eerst moet worden uitgepakt. Doe dat voordat je de modificaties in de map mods plaatst. Het is ook verstandig om deze aangepaste inhoud maximaal 1 map dieper te plaatsen dan de map mods zelf.
In de adresregel ziet het er dan ongeveer zo uit:
\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods\Kleren of \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods\Haren
Als je nog een map dieper gaat dan kan het spel de cc of mods niet meer lezen en kan je ze niet gebruiken.
Houdt er rekening mee dat je de aangepaste inhoud up to date houdt en dat je na iedere patchupdate van De Sims moet controleren of alles nog werkt zoals het was bedoeld. Zorg er dan ook voor dat je na de patchupdates de nieuwste versies van de cc en mods opzoekt en downloadt.
Na elke patchupdate van De Sims worden de modificaties uitgeschakeld om problemen te voorkomen. Je zult ze dan ook weer handmatig moeten aanzetten, Zie screenshot.
Veel succes en veel plezier met spelen. 😉
juli 2021
Bedankt, volgens mij heb ik dit allemaal al gedaan, maar ga het nog eens nalopen.
juli 2021
@Irisjuuuxx Soms zal je de modificaties echt moeten opzoeken! Het is ook afhankelijk welke soort mods of cc je gebruikt. Als het om kleding of haardracht gaat kan het kan handig zijn om met je Sims naar CAS te gaan en daar op zoek te gaan naar de onderdelen met het symbool van een Engelse sleutel in de hoek linksboven. Als het gaat om materiaal voor bouwen dan zal je eerst de bouwmodus moeten openen om je aangepaste materiaal te vinden. (Als je dan ook nog spullen van Twisted Mexi gebruikt dan zal je in de bouwmodus gebruik moeten maken van de filters aan de rechterkant) En, tot slot als het gaat om script modificaties dan zal je dat toch echt moeten uitproberen op een Sim.
Soms komt het voor dat modificaties echt niet meer werken omdat ze zijn ingehaald door patchupdates. In dat geval kan je ze beter verwijderen uit de map mods. Hopelijk heb je ze inmiddels al gevonden. Zo niet laat het dan even weten. Dan kijken we verder.
Veel succes.
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help