SIMS 4 WILT NIET OPSTARTEN

door sennieboy101
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

SIMS 4 WILT NIET OPSTARTEN

★★ Novice

er is een foutmelding gelijk als ik de game start die zegt dan het niet de goede videokaart is en het niet op dat systeem versie gespeeld kan worden terwijl ik ales heb dat er nodig is zelfs nog beter dat heb ik gecheckt op de site die jason liet zien in zijn uitleg voor errors om er mee om te gaan maar ja ik heb ales dat nodig is zelf het recommeded dus weet niet wat er mis is heb geforce gtx 1060 6GB en windows 10 dus weet niet wat er aan de hand is pls help mij

Bericht 1 van 6 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SIMS 4 WILT NIET OPSTARTEN

★★ Novice

en ik weet nu ook dat als ik naar de files ga van de sims 4 dat ik 3 files zie waar een kruisje bij staan dat zijn Gameversion en options

Bericht 2 van 6 (617 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SIMS 4 WILT NIET OPSTARTEN

Community Manager (retired)

Hey @sennieboy101 ,

 

Laten we samen even een kijkje nemen om te kijken wat er aan de hand is. Speel je toevallig op een laptop?

 

Zou je voor mij het volgende bestandje (een DxDiag) kunnen toevoegen aan je volgende antwoord zodat ik even een kijkje kan nemen?

 

Dit doe je door de stappen op de volgende pagina te volgen: 

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Neil.png
Bericht 3 van 6 (609 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SIMS 4 WILT NIET OPSTARTEN

★★ Novice

nee sorry heb geen laptop alleen computer 

Bericht 4 van 6 (604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SIMS 4 WILT NIET OPSTARTEN

★★ Novice

en heb ook al geken op de site die jason in ze post heeft gezet en daar stond dat ik ale benodigheden had maar nog steed doet hij het niet 

Bericht 5 van 6 (603 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SIMS 4 WILT NIET OPSTARTEN

★★ Novice

ik zou ook graag me sims 4 file van electronic arts willen laten zien maar die file kan ik er niet in zetten

Bericht 6 van 6 (598 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help