Problemen Sims 4

door juliaah1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Problemen Sims 4

★★ Novice

Oeps!! Heel erg bedankt! Ik ben niet zo handig....

Bericht 11 van 18 (347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen Sims 4

Community Manager
Hey @juliaah1,

Zou je misschien een DxDiag kunnen posten hier, van de PC waar je de problemen mee ervaart?
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
EA_LeeuwAHQ
Bericht 12 van 18 (347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen Sims 4

★★ Novice

Bij deze in de bijlage

Bericht 13 van 18 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen Sims 4

Community Manager
@juliaah1, dankjewel.

Hey, even een vraagje; is het in het verleden wel ooit gelukt om het spel, en eventuele uitbreidingen, goed te draaien op de laptop die nu de problemen geeft?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 18 (337 Weergaven)

Re: Problemen Sims 4

★★ Novice

Ja dit heeft het altijd perfect gedaan. Nu koop ik eens in de zoveel tijd een uitbreiding. Maar dit was nooit een probleem nee

Bericht 15 van 18 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen Sims 4

★★ Novice

Ik krijg een melding dat dit een geaccepteerde oplossing is, maar het is nog niet opgelost. Hoe werkt dit precies?

Bericht 16 van 18 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen Sims 4

Community Manager
@juliaah1, geen idee, heb je misschien per ongeluk op Oplossing accepteren geklikt? Ik heb hem weer ongedaan gemaakt voor je.

Als hij in het verleden wel goed heeft gedaan, en je krijgt plots deze problemen met een flikkerend scherm, ben ik bang dat er iets met je laptop zelf aan de hand is eigenlijk.

Heb je al eens gekeken of dat je drivers van je laptop allemaal up to date zijn?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 17 van 18 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen Sims 4

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @juliaah1,

 

ik heb even naar jouw DxXiag.txt gekeken en zie dat je een oude Windows 10 versie gebruikt, dat jouw Dell Laptop uit 2014 dateert en dat je er al eens eerder een upgrade op hebt uitgevoerd van Win 8 (of Win 8.1) naar Windows 10 pro. De versie die je nu gebruikt probeert een nieuwe update te halen. Omdat dat niet lukt blijven er veel processen hangen. Hier vind je de Windows 10 versie die in ieder geval ondersteuning blijft bieden tot eind 2023: Download Windows 10 (microsoft.com)

 

Het kan zijn dat jouw laptop een aantal hardware onderdelen heeft die niet geschikt zijn voor de allernieuwste Windows versies. Je kunt er jammer genoeg geen Windows 11 op installeren. Na installatie van de nieuwe (November 2021 Windows 10 versie) zal je opnieuw naar updates moeten zoeken en die ook allemaal moeten installeren. 

 

Daarna kan je eventueel de Dell drivers voor jouw laptop bijwerken. Die vind je hier: Ondersteuning voor Latitude E5440 | Drivers en downloads | Dell Nederland Zorg ervoor dat je de nieuwste drivers behoudt. 

 

Als na deze acties het flikkeren van jouw scherm blijft aanhouden dan denk ik dat de grafische kaart in jouw laptop de langste tijd heeft gehad. Na 8 jaar trouwe dienst is het risico erg groot dat die binnenkort de geest zal geven. 

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt. Maak voor de zekerheid een backup van de waardevolle gegevens en documenten van jouw laptop op een externe harde schijf of een USB-stick met voldoende schrijf ruimte. Je kunt deze externe harde schijven met een opslag capaciteit van 500GB kopen vanaf ca. € 30,--

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 18 (237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help