Politie-agent wil niet arresteren of naar Plaats Delict gaan...

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Politie-agent wil niet arresteren of naar Plaats Delict gaan...

★★★ Guide

Hoi daar ben ik weer eens,

 

Mijn sim heeft als beroep agent en deze heb ik al vaker gespeeld en nu loopt na de nieuwste update (of al meerdere updates dat weet ik niet zeker) het spel daarin 'raar' zeg maar. Mijn sim gaat naar z'n werk is al op zich best hoog in deze carriere (al 3x promotie in ieder geval gehad) en hij gaat naar een plaats delict en kan het huis ineens niet meer binnen om dus foto's te maken etc. Oké dat was gisteren. Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt in de sims dus tja...Het kon natuurlijk 1 keer mis gaan. Vandaag weer gespeeld en nu wou hij de boef écht wel arresteren maar de boef komt gewoon niet mee. Heb het 3x geprobeerd maar helaas.

 

Ik heb geen Mods of CC in mijn spel en ik weet dat er ooit een (Engels?) Talig topic over bestond volgens mij (kon het alleen niet meer vinden!)

 

Bedankt alvast voor tips,het kan ook zijn dat het een bug is??PolitieSim.jpgSimarresteren.jpgarrestatiemislukt.jpgarrestatiemislukt2.jpg

 

Groetjes Monique

Bericht 1 van 3 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Politie-agent wil niet arresteren of naar Plaats Delict gaan...

Champion

Hey @monique23051,

 

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik met mijn Sim die hoofd van politie is heb gespeeld. Ik moet dus redelijk diep graven.

 

Gelukkig heb ik nog een redelijke manier om in het archief van alle antwoorden te kijken en daar vond ik deze link: Re: politie cariëre bugg-glitch - Answer HQ (ea.com)

Hier in staan ook de diverse links naar de Engelstalige forum pagina's en als het goed is ook workarounds voor gedeeltelijke oplossingen.

Het is een boel leeswerk en hopelijk kan je vinden wat je zoekt. 

 

Volgens mij blijft er altijd een redelijke foutmarge bij de arrestaties en soms vergaart je Sim teveel bijkomstige informatie dat je het spoor ook bijster kunt raken. De cheat shift met klikken op het bord in het politiebureau en dan de optie huidige zaak beëindigen kan wel helpen om opnieuw te beginnen.

 

Laat even weten of je daarmee verder kunt en of je anders nog hulp nodig hebt.  Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (428 Weergaven)

Alle reacties

Re: Politie-agent wil niet arresteren of naar Plaats Delict gaan...

Champion

Hey @monique23051,

 

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik met mijn Sim die hoofd van politie is heb gespeeld. Ik moet dus redelijk diep graven.

 

Gelukkig heb ik nog een redelijke manier om in het archief van alle antwoorden te kijken en daar vond ik deze link: Re: politie cariëre bugg-glitch - Answer HQ (ea.com)

Hier in staan ook de diverse links naar de Engelstalige forum pagina's en als het goed is ook workarounds voor gedeeltelijke oplossingen.

Het is een boel leeswerk en hopelijk kan je vinden wat je zoekt. 

 

Volgens mij blijft er altijd een redelijke foutmarge bij de arrestaties en soms vergaart je Sim teveel bijkomstige informatie dat je het spoor ook bijster kunt raken. De cheat shift met klikken op het bord in het politiebureau en dan de optie huidige zaak beëindigen kan wel helpen om opnieuw te beginnen.

 

Laat even weten of je daarmee verder kunt en of je anders nog hulp nodig hebt.  Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (429 Weergaven)

Re: Politie-agent wil niet arresteren of naar Plaats Delict gaan...

★★★ Guide
@Trismagistos Hoi hoi, Oh die cheat wist ik niet eens :-O hahaha...Wéér iets geleerd! Dankjewel! Ik ga het eens nalezen want ik wil wél een keertje erin slagen om hem volledig tot zijn pensioen hier te laten werken. Het is een Sim met 10G challenge dus tja...

Super bedankt! Ik kon het écht nergens meer vinden ;-)

Groetjes en fijn weekend,
Monique
Bericht 3 van 3 (417 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help