Re: Pilaren verdwijnen met inzoomen

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Pilaren verdwijnen met inzoomen

★ Apprentice

Als ik tijdens het sims 4 spelen inzoom dan verdwijnen pilaren en bomen altijd.

Dit is normaal, maar ik vroeg me af of je dat ook kan veranderen.

Ik heb in een appartement pilaren gebruikt omdat het er zo leuk uitzag, maar als ik speel zie ik ze dus de hele tijd niet...

Bericht 1 van 2 (118 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pilaren verdwijnen met inzoomen

Champion

@Sabine16 Jammer genoeg kan je bij het inzoomen de structuur van bomen pilaren en andere voorwerpen niet behouden. Als je het interieur van je huis of tuin beter wilt zien dan kan je er wel voor kiezen om vanuit je Sim zelf te kijken. Gebruik daarvoor de toetsen shift en tab tegelijkertijd. Dan wijzig je de point of view naar de Sim waar je mee speelt. In het beeld verschijnt dan een cirkel en dat is het centrum van het blikveld van je Sim. 

 

Let op: het kan wat lastig zijn om je Sim dan te besturen. Als je opnieuw op shift en tab klikt ga je weer terug naar de originele manier.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (108 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help