Opstarten niet mogelijk

door 8163
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Opstarten niet mogelijk

★★★ Newbie

Ik had wat cc gedownload voor mijn Sims 4 en had het in de map gestopt. (Op een MacBook) alleen als ik nu soms wil opstarten staat er dat ik niet kan opstarten door een cc dat beschadigd is. Ik heb het verwijderd alleen daarna mocht ik nogsteeds niet in de Sims en stond er het zelfde. Ik heb alles geprobeerd maar het blijft er staan, iemand die weet wat ik moet doen? 

Bericht 1 van 3 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opstarten niet mogelijk

Community Manager
Hoi @8163,

Wat je kan proberen is een schone installatie makes van De Sims 4. Als je naar de documenten map gaat, en dan naar Electronic Arts, als het goed is zie je dan de map "De Sims 4". Als je die hernoemt naar "De Sims 4 Oud" (Of zoiets, de naam is niet al te belangrijk) en dan De Sims 4 opnieuw opstart, dan krijg je een schone installatie. Kan je dat proberen om te zien of het spel weer opstart?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 3 (217 Weergaven)

Re: Opstarten niet mogelijk

Champion

Hey @8163,

 

Heeft de suggestie van @EA_QueenBee jouw probleem al opgelost? Zo niet dan kan je ook nog eens kijken naar de informatie in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442 

Verwijder in ieder geval even het bestand localthumbcache.package uit de map: >Documenten>Electronic Arts>De Sims 4 daarin blijven de resten aanwezig van corrupte en kapotte modificaties.

 

Een beetje afhankelijk van het aangapaste materiaal: controleer ook of er in de map >Documenten>Electronic Arts>De Sims 4>saves extra mappen voorkomen. Als dat zo is dan zijn er meer stappen nodig om het probleem op te lossen. Laat het ajb even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help