Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

door xJettiex
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

★★★ Novice

Ik heb dit probleem ook. Telkens als ik een huishouden aanmaak en speel, dan sla ik het als een nieuw spel op. Vervolgens sluit ik de sims af, start het weer op en dan is er geen opgeslagen spel meer te bekennen. Ik speel op een iMac met de nieuwste iOS versie (met iCloud synchronisatie van mijn mappen aan) en zonder mods of dingen aan. Kan iemand mij helpen wat er steeds gebeurd?

Bericht 11 van 13 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @xJettiex,

Als de iCloud inderdaad jouw documenten synchroniseert dan is het zeer waarschijnlijk dat hij dit ook doet voor jouw Sims 4 saves waardoor het programma ze niet meer kan vinden.

Als je door jouw iCloud heen gaat, zie je dan een mapje Electronic Arts ergens staan in jouw documenten in de cloud? Erin zou een mapje De Sims 4 moeten zitten met daar in jouw saves.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 13 (270 Weergaven)

Champion

@xJettiex Als je de opgeslagen spellen kunt vinden in de iCloud dan zou je ze daar weg moeten halen en ze moeten verplaatsen. Je kan ervoor kiezen om ze even op te slaan op een USB-stick of externe harddisk. Als je de iCloud hebt uitgeschakeld zal je de inhoud van de map saves die op de USB-Stick staat terug moeten plaatsen naar de standaard spel map op je Mac.

De iCloud zelf kan je beter niet gebruiken voor de Sims 4.  Lees hier hoe je dat kan doen: iCloud-functies in- of uitschakelen - Apple Support scroll dan even door naar iCloud-functies in- of uitschakelen op een Mac. Laat even weten of dit helpt.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 13 van 13 (262 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help