Online sims 4 op PC lukt niet

door kimburlyy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Online sims 4 op PC lukt niet

★★★ Newbie

Beste,

Ik speel al enige tijd The sims 4.

Nou is het zo als ik het spel heb opgestart ik in de spel niet online kan.

Geeft aan dat ik offline ben en of ik mezelf wil aanmelden als ik er op druk om aan te melden staat er geen verbinding te kunnen maken.

Ik ben verbonden met internet en Origin is ook verbonden met internet.

Wie kan mij helpen?

Groetjes

Bericht 1 van 4 (116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online sims 4 op PC lukt niet

Champion

@kimburlyy Heb je toevallig de legacy Editie van De Sims 4? Want daarmee kan je niet in de galerij en dan dus eigenlijk ook niet online. Want zou je online willen doen met De Sims?

Als je een antwoord geeft, zou je dan ook willen aangeven met wat voor een computer je speelt? Alvast bedankt.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 4 (103 Weergaven)

★★★★★ Expert
Omdat De Sims 4 geen echt online spel is, zal je vast de Galerij bedoelen, @kimburlyy?

Als je een kinderaccount gebruikt dan heb je geen toegang tot de online functies. Nagaan dat je wel met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.

Als je "De Sims 4 Legacy Editie" bent gaan gebruiken of moest gaan gebruiken, dan betekent dat jouw computer niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Hiermee kan je wel De Sims 4 spelen, echter met beperkingen. Je geen toegang tot de online functies en aanvullende inhoud uitgebracht vanaf 20202 worden niet ondersteund. Met de ingang van "De Sims 4 - Studentenleven" uitbreiding.

Tevens, dien je controleren of je verbonden bent met het internet en geen software hebt openstaan, die de goede werking van de Origin cliënt als De Sims 4 verhinderd.
Met name beveiligingssoftware is een onbedoelde boosdoener. Waarschijnlijk zal je die dus (tijdelijk) moeten uitschakelen. Of zelf maar even volledig verwijderen.
Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.

Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud. De Sims 4 gaan repareren en bijwerken via de Origin cliënt. Je dient De Sims 4 schoon te starten hierna.

Een spel van Origin start je alleen nog maar via de Origin cliënt.
Verlaag de instellingen voor de "Gebruikersaccountbeheer" en de Origin cliënt weer als een Administrator straten.

Doe ook eens een schone start van Windows, want dat kan hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...

Mocht je nog problemen tegenkomen, dan graag je DxDiag informatie vermelden bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Wel opslaan als een tekstbestand ("DxDiag64.txt" als voorbeeld) en deze weer bij je reactie toevoegen als een bijlage.

Als je soms een (fout)melding ziet verschijnen, dan graag hiervan een schermafdruk maken. Deze opslaan als een *.jpg afbeelding en bij je reactie toevoegen als een bijlage.
Ontdoe dit soort bestanden eerst van jouw persoonlijke gegevens.

Groetjes.
Bericht 3 van 4 (101 Weergaven)

Community Manager (retired)
Hey @kimburlyy,

Sorry om te horen dat je niet online kunt. Kon je dit voorheen wel en staat Origin verder wel als online of zegt hij daar ook dat je offline bent?

Als je niet de Legacy editie hebt, kun je in De Sims 4 zelf onder de opties ook eens voor mij kijken of je online spelen beschikbaar hebt staan? Deze staat onder de overige opties.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (88 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help