Niks opgeslagen, bibliotheek leeg.

door sxmmertje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Niks opgeslagen, bibliotheek leeg.

★★ Newbie

Vandaag opende ik mijn Sims 4, alleen maar om erachter te komen dat mijn bibliotheek leeg is. Alle huizen en huishoudens die ik ooit heb gebouwd zijn weg, alsof het hele spel gereset is. Ik had een huishouden gemaakt om te kijken of alle dingen die ik had gekocht er nog was, maar die zijn er nog. Daarna heb ik het spel verongeluk opgeslagen. Is alles nu weg? 

Bericht 1 van 4 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niks opgeslagen, bibliotheek leeg.

Community Manager (retired)
Hey @sxmmertje,

Sorry om te horen dat alles weg lijkt te zijn. Gaat dit voornamelijk om de galerij of de families/werelden waar je in speelde met jouw huishoudens?

Alle opgeslagen huishoudens staan lokaal op jouw computer dus ik was benieuwd of je toevallig op een andere PC/laptop speelt en/of je toevallig een cloud opslag gebruikt voor jouw documenten?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 4 (255 Weergaven)

Champion

@sxmmertje Meestal slaat het spel jouw voortgang op meer manieren op. Controleer eerst of je wel met het juiste account bent gaan spelen. Als er meerdere mensen gebruikmaken van de computer en er ook meerdere accounts zijn kan het daar aan liggen.

Als je een spel per ongeluk hebt opgeslagen zijn er vaak nog andere spellen die je eventueel kunt openen. Om te kunnen controleren hoeveel en welke spellen je hebt kan je naar de map saves gaan: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves. Als die map leeg is dan heb je ook geen opgeslagen spellen. Als je daar wel bestanden in ziet dan kan je het beste in het start menu van de Sims kiezen voor spel laden. Als je jouw familie er niet bij ziet kies dan voor opslag bestand herstellen. Zie de omcirkelde optie op het screenshot. Daarmee kan je dan het menu met je laatst gespeelde spellen openen.

Schermafbeelding 2020-11-02 191320.png

Zie screenshot 2:

Schermafbeelding 2020-11-02 191407.png

Kijk of je daar het spel vindt  dat je als een na laatste heb gespeeld (in de tijd) Als je dat opent dan heb je goede kans om je oude spel weer opnieuw te openen.

Als je nog vragen hebt, laat het dan even weten. 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 3 van 4 (254 Weergaven)

Community Manager (retired)
Goede tips @Trismagistos !

Laat ons weten of dit helpt @sxmmertje .

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (248 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help