november 2020
Hallo,
Gisteren wou ik de nieuwe update downloaden van de Sims en dat was gelukt tot ik de Sims wou opstarten. Er kwam te staan code uitvoering kan niet worden voltooid omdat MSVCP.dll niet gevonden is. Daarna heb ik op Origin het spel proberen te repareren maar zonder resultaat. Hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen?
Alvast bedankt en ik hoop dat er iemand kan helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
november 2020
Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.
november 2020
november 2020
Ik heb zojuist Visual Studio Basic gedownload maar er is nog steeds niks veranderd. Nu komt er ook te staan dat VCRUNTIME140.dll niet gevonden.
november 2020 - laatst bewerkt november 2020
@StientjehhhAls je die melding ziet betekent dat dat er een ander besturingsonderdeel ontbreekt. Meestal gaat dat samen met 32bit besturingssystemen. In dat geval is deze link wel handig: https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads.
Installeer dan de vc_redist.x86.exe versie.
Als het goed is zou je daarna De Sims 4 weer moeten kunnen spelen.
Veel plezier met spelen. 😉
november 2020
Helloo
Ik had hetzelfde en dit allemaal met hulp geïnstalleerd en geprobeerd maar helaas niks het spel zelf start gewoon niet op en waarom zou ik niet weten.
Toevallig nog tips ?
november 2020
november 2020
november 2020
november 2020 - laatst bewerkt november 2020
@marinka_kammingaHeel goed. Ik zie dat ik per ongeluk 2 keer dezelfde versienaam heb geplakt. Slordig van me. Ik zal dat herstellen. Maar je hebt de juiste voor jouw computer gekozen.
Edit: bij de nieuwste en snellere computers kies je voor de
x64: vc_redist.x64.exe versie.
Veel plezier met spelen. 😉
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help