Re: Nieuwe update zorgt ervoor dat spel niet meer opstart

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nieuwe update zorgt ervoor dat spel niet meer opstart

★ Novice

Hallo,

Gisteren wou ik de nieuwe update downloaden van de Sims en dat was gelukt tot ik de Sims wou opstarten. Er kwam te staan code uitvoering kan niet worden voltooid omdat MSVCP.dll niet gevonden is. Daarna heb ik op Origin het spel proberen te repareren maar zonder resultaat. Hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen? 

Alvast bedankt en ik hoop dat er iemand kan helpen.

Bericht 1 van 9 (908 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Champion
@Stientjehhh Heb je na de update ook toegestaan dat Origin de Visual Studio Basic installeerde? Het bestand dat je mis is een driver die hoort bij Visual Studio.

Als je werkt met Windows, kijk dan hier voor de versie die geschikt is voor jouw computer: https://visualstudio.microsoft.com/downloads/

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (888 Weergaven)

Alle reacties

Champion
@Stientjehhh Heb je na de update ook toegestaan dat Origin de Visual Studio Basic installeerde? Het bestand dat je mis is een driver die hoort bij Visual Studio.

Als je werkt met Windows, kijk dan hier voor de versie die geschikt is voor jouw computer: https://visualstudio.microsoft.com/downloads/

Hartelijke groet.

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 9 (889 Weergaven)

★ Novice

Ik heb zojuist Visual Studio Basic gedownload maar er is nog steeds niks veranderd. Nu komt er ook te staan dat VCRUNTIME140.dll niet gevonden.

Bericht 3 van 9 (883 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Champion

@StientjehhhAls je die melding ziet betekent dat dat er een ander besturingsonderdeel ontbreekt. Meestal gaat dat samen met 32bit besturingssystemen. In dat geval is deze link wel handig: https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads.
Installeer dan de vc_redist.x86.exe versie.
Als het goed is zou je daarna De Sims 4 weer moeten kunnen spelen.
Veel plezier met spelen. 😉

Let op:

Bericht 4 van 9 (876 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Helloo

Ik had hetzelfde en dit allemaal met hulp geïnstalleerd en geprobeerd maar helaas niks het spel zelf start gewoon niet op en waarom zou ik niet weten.

Toevallig nog tips ?

Bericht 5 van 9 (832 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion
@CHEVY1981993 Kan je omschrijven wat er bij jouw gebeurt? Heb je alle extra bestanden bij de update toestemming gegeven? Welke eventuele foutmeldingen kom je tegen en ... Zou je de specificaties van jouw computer kunnen opgeven. Dus merk nummer en alles waaruit we kunne opmaken wat voor een soort computer het is.
Alvast bedankt.

Let op:

Bericht 6 van 9 (797 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zie je soms een foutmelding of zo iets, @CHEVY1981993? Graag hiervan een schermafdruk maken. Die bewaren als een afbeeldingsbestandstype. Dan kan je dit bestand toevoegen als een bijlage bij je reactie.
Heb je de basisstappen al gedaan?
Controleer dat jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Plaats je DxDiag informatie bij je reactie: Gegevens opslaan in een tekstbestand. Dan kan je dit bestand toevoegen als een bijlage bij je reactie.

Je hoeft hiervoor niet Visual Studio niet te gaan installeren, @Stientjehhh. Je mag deze verwijderen, als je het verder toch niet gaat gebruiken.
Begin met De Sims 4 te repareren.
Anders ga je deze handmatig installeren. De installatieprogramma's van de benodigde hulpbibliotheken worden meestal wel meegeleverd met de software die ze gebruikt.
Je kan deze terugvinden in de installatiemap van De Sims 4, dan "__Installer\vc\vc2010sp1\redist\" en "__Installer\vc\vc2013\redist\"
Ook in de installatiemap van de Origin cliënt, zal je onderaan meerdere installatieprogramma's tegenkomen.

Verder kan je ze ook downloaden van de Microsoft website, mocht het toch lijken dat deze installatieprogramma's niet te werken.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads

Je dient alle overige en openstaande software afsluiten, een bekabelde internetverbinding gebruiken, de "Gebruikersaccountbeheer" en je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitzetten en de installatieprogramma's als een Administrator starten.
Door Windows schoon laten starten kan helpen bij downloaden en/of installatie problemen.

Zie de reactie die toen werd gegeven: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Foutmeldingen-bij-downloaden-Origin-VCRUNTIME140-ddl-...

Groetjes.
Bericht 7 van 9 (793 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@Trismagistos Dit heb ik ook gedaan, maar dan de x64-versie. Dat werkt ook
Bericht 8 van 9 (726 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Champion

@marinka_kammingaHeel goed. Ik zie dat ik per ongeluk 2 keer dezelfde versienaam heb geplakt. Slordig van me. Ik zal dat herstellen. Maar je hebt de juiste voor jouw computer gekozen.

Edit: bij de nieuwste en snellere computers kies je voor de 

x64: vc_redist.x64.exe versie.

Veel plezier met spelen. 😉

Let op:

Bericht 9 van 9 (715 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help