Re: Nieuwe Pack sneeuwpret - werkt niet 100%

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Nieuwe Pack sneeuwpret - werkt niet 100%

★★★ Newbie

Beste,

Ik heb gisteren een melding gemaakt over de nieuwe pack sneeupret die ik heb geinstalleerd omdat de MT KOROMEBI niet werkt als mijn mods aanstaat. Dus ik kan niet mijn mods gebruiken als ik de wereld gebruikt.

Kan iemand mij helpen aub.

Dina

Bericht 1 van 4 (321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion
@dinaelhabti Vermoedelijk ligt dat dus aan je modificaties. Je doet er verstandig aan om bij de websites van de makers daarvan te kijken of er al updates zijn. Na iedere patchupdate veranderen er onderdelen in het spel en als je graag met modificaties speelt zal je er mee moeten leren leven dat die niet altijd goed werken.
Er staat ook dat je met custom content en modificaties speelt op eigen risico.

Er zijn methodes om te kijken welke aangepaste inhoud voor problemen zorgt SimLibby heeft er op het SimForum heel wat informatie over gegeven: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-en-mo...
Ze heeft heel nauwkeurig omschreven wat je zoal moet doen.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 4 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Beste,

Hartelijk dank en hebben de instructies gevolgd maar het werkt nog niet. Enig idee of ik snel online hulp kan krijgen of....????

Mvg

Dina

Bericht 3 van 4 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud en dan de resterende basisstappen opvolgen, @dinaelhabti. Met een nieuwe Sim of huishouden gaan testen. Zijn de problemen verholpen? Start De Sims 4.
Aangepaste inhoud staat bekend om veel problemen te geven. Je dient deze hebben verwijderd voordat je een update en/of uitbreiding gaat installeren.
De aangepaste inhoud die je gebruikt is ongeschikt voor deze uitbreiding.
Algemeen wordt aangepaste inhoud niet ondersteund en het gebruik ervan is dan ook op eigen risico.
Documentatie doorlezen, die erbij geleverd wordt. Daarin kunnen problemen vermeld staan. Je zal contact moeten gaan opnemen met de maker, als je problemen ondervinden met het gebruik ervan.
Wil je deze blijven gebruiken, zal je ze eerst moeten bijwerken, mogelijk wordt zo de problemen opgelost. Is dat niet mogelijk, dan zul je ze toch moeten weglaten.
Om de boosdoeners te vinden, verwijderd eerst en dan stuk voor stuk terugzetten. Is dat veel werk, omdat je er honderden of duizenden hebt? Jammer dan.
Verder kan het ook nog zijn dat de aangepaste inhoud niet kan worden bijgewerkt door de maker, omdat deze de nieuwe uitbreiding nog niet heeft aangeschaft.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help