Nieuwe PC, spel reset

door AmberDere
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nieuwe PC, spel reset

★★★ Newbie

Ik heb onlangs een nieuwe laptop (HP) moeten aankomen omdat mijn vorige zo goed als kapot is. 

Ik speel redelijke uren op de sims en als ik aanmeld met mijn origin account en met de disc van de sims 4, begint het spel opnieuw ( al mijn huishoudens zijn weg, en ik moet van 0 beginnen). 

 

Iemand enig idee hoe ik mijn oude huishoudens waarmee ik speelde op mijn vorige computer kan terug krijgen? 

 

Groetjes 

Bericht 1 van 2 (561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Nieuwe PC, spel reset

[ Bewerkt ]

Als je nog bij je oude bestanden kunt op je oude laptop, ga dan naar Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Kopieer die map over naar dezelfde locatie op je nieuwe laptop, en dan zou je alles weer terug moeten hebben. Zorg dat je deze map ook zo nu en dan even ergens back upt, zodat je altijd je opgeslagen spellen nog hebt!

 

@AmberDere sorry vergeet je te taggen, had je post verhuisd.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (662 Weergaven)

Alle reacties

Re: Nieuwe PC, spel reset

[ Bewerkt ]

Als je nog bij je oude bestanden kunt op je oude laptop, ga dan naar Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Kopieer die map over naar dezelfde locatie op je nieuwe laptop, en dan zou je alles weer terug moeten hebben. Zorg dat je deze map ook zo nu en dan even ergens back upt, zodat je altijd je opgeslagen spellen nog hebt!

 

@AmberDere sorry vergeet je te taggen, had je post verhuisd.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 2 (663 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help