Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

★★★ Guide

Ik heb rond 10u vanavond een update van the Sims 4 gehad en ik krijg helaas mijn spel niet meer werkend. Mijn man heeft alles nagekeken,hij is software engineer etc, en er mist nu iets (.net ofzo) geloof ik,wat dus niet had gemoeten! 

 

Het spel blijft vragen om up te daten dus tja...dat lukt niet, althans niet om hem te voltooien...wat nu? Zijn er meer mensen met dit probleem?

 

Groetjes Monique

 

Bericht 1 van 6 (519 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

Champion

Hey @monique23051,

 

Ben je akkoord gegaan met het downloaden van de extra onderdelen bij de update of heb je die overgeslagen omdat je de indruk had dat je die al had geïnstalleerd?

Ik vermoed dat je de visual studio onderdelen van Microsoft nu mist. Tenminste een vaag vermoeden. 

Je kunt ze hier nogmaals downloaden en daarna installeren: Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Learn

Kies dan in de kolommen voor de zekerheid voor de X86 en de X64 versie. 

 

Je kunt er ook voor kiezen om je spel te repareren en de update eventueel opnieuw te downloaden. Vergeet dan niet akkoord te gaan met het downloaden van de aanvullende bestanden.

 

Laat even weten of het hierna weer lukt om De Sims te spelen. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (502 Weergaven)

Alle reacties

Re: Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

★★★ Guide

Ps ik gebruik geen cc of mods in mijn spel,hij laadt gewoon niet meer als je de ea app opent dan blijft het daar staan dat ik die update nog moet installeren...vreemd he?  Ik ben vergeten om een screenshot te maken doe ik morgen. 

 

Bedankt alvast,👍 groetjes Monique 

Bericht 2 van 6 (514 Weergaven)

Re: Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

Champion

Hey @monique23051,

 

Ben je akkoord gegaan met het downloaden van de extra onderdelen bij de update of heb je die overgeslagen omdat je de indruk had dat je die al had geïnstalleerd?

Ik vermoed dat je de visual studio onderdelen van Microsoft nu mist. Tenminste een vaag vermoeden. 

Je kunt ze hier nogmaals downloaden en daarna installeren: Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Learn

Kies dan in de kolommen voor de zekerheid voor de X86 en de X64 versie. 

 

Je kunt er ook voor kiezen om je spel te repareren en de update eventueel opnieuw te downloaden. Vergeet dan niet akkoord te gaan met het downloaden van de aanvullende bestanden.

 

Laat even weten of het hierna weer lukt om De Sims te spelen. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (503 Weergaven)

Re: Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

★★★ Guide
@Trismagistos You're my hero!! Het heeft geholpen. Ik had gewoon akkoord gegeven bij het downloaden en het scherm bleef dus continue komen. Echt tig keer opnieuw alles opgestart gisterenavond en ik durfde manlief niet te storen tijdens z'n film-avondje dus pas laat op de avond kon hij ernaar kijken (kort) dus hij wist het ook niet meer haha..Wel dat er iets fout zat met die C++ inderdaad dat had jij heel goed! Ik heb mijn game gerepareerd én ook die microsoft dingetjes gedownload en daarna deed hij het ineens weer (voor de zekerheid had ik alles gekopieerd van mijn EA map etc) Maar goed, ik kan weer spelen :-) THANKS!!!

Ik ben nl. heel ziek de laatste tijd(weken) dus zodoende is dit wél een beetje mijn afleiding. Lig al 7 weken alleen in bed te liggen helaas en vorige week nog operatie gehad aan nieren jippie. Dus zodoende...

Fijne avond,

Groetjes en simsze,
Monique :-)
Bericht 4 van 6 (484 Weergaven)

Re: Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

Community Manager
@monique23051, heel veel beterschap!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 6 (471 Weergaven)

Re: Na nieuwe update doet mijn spel het niet meer...

★★★ Guide
@EA_Leeuw Dankjewel
Bericht 6 van 6 (467 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help