Na legen cache Sims 4 geen opgeslagen spel meer te vinden.

door Daantje316
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Na legen cache Sims 4 geen opgeslagen spel meer te vinden.

★★★ Newbie

Beste allemaal, 

 

Een wanhopige moeder hier! 

Bij de Sims 4 van mijn dochter kon ze geen deuren meer plaatsen, we hadden gegoogeld en hier terecht gekomen en zo de aanwijzigingen gevolgd om de cache te legen. 

Dat gedaan, nu is haar opgeslagen spel weg waar 2049 uur werk in zit ( ze doet het al heel wat jaren) , ik zie het "save" bestand wel op de computer staan maar krijg het niet geladen, ook is de "laden" button weg in Origin. 

 

IK heb geen verstand van computers, geen idee wat ik moet doen! KAN IEMAND MIJ HELPEN? eventueel via teamviewer? 

 

Ik hoop op een reactie.

 

Mvg

 

De moeder die het spel gereset heeft Frown

Bericht 1 van 12 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Na legen cache Sims 4 geen opgeslagen spel meer te vinden.

Champion

Hey @Daantje316,

 

Dat is wel heel vervelend, zeg! Zeker als er zoveel tijd in is gestoken.

 

De gebeurtenis die jullie nu meemaken is het gevolg van gebroken modificaties na een patchupdate.

Als eerste zou ik aanraden om de map mods te verplaatsen van de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 naar het bureaublad van de computer. Verwijder dan ook het bestand: localthumbcache.package uit de al eerder genoemde map. 

 

Repareer daarna het spel in Origin door daar in de spelbibliotheek met de rechtermuisknop te klikken op de tegel van de Sims 4 en te kiezen voor de optie repareren. Als je gebruik maakt van de EA (desktop) App kan je in 'My Collection' op de drie puntjes in de Sims 4 tegel klikken en daarna op repair. 

 

Laat even weten of je daarna weer een knop met laden terug hebt. Als dat zo is dan kan ik je proberen te helpen met het probleem van de deuren. Plaats de map mods die je op het bureaublad hebt gezet voorlopig niet terug. Anders kan je hetzelfde probleem opnieuw tegenkomen.