Na een update is mijn hele spel weg

door annemart96
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Na een update is mijn hele spel weg

★★★ Newbie

Hi,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Na een update en lang niet meer gespeeld te hebben, zijn al mijn oude huizen en sims verdwenen.

Ik kan ze nergens meer vinden en het spel doet alsof ik het spel voor het eerst heb gedownload op mijn mac.

Iemand ervaring mee? 

Ik hoor het graag

Bericht 1 van 2 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Na een update is mijn hele spel weg

★★★★★ Expert
Als je dat opmerkt nadat een spelupdate werd gedaan, betekent dat je spelvoortgang vast aangepaste inhoud bevat, die niet meer geschikt is voor de huidige versie van De Sims 4, @annemart96.
Je dient alle aangepaste inhoud te verwijderen en daarna pas een spelupdate en/of de aanvullende inhoud gaan installeren.

Zo niet, dan heb je waarschijnlijk De Sims 4 niet eerder op hetzelfde platform gespeeld.
De speltaal van De Sims 4 werd gewijzigd.
Waren eerder eens of heb jij de basisstappen uitgevoerd.
Of heeft iemand anders deze bestanden verplaatst of verwijderd, zonder hiervan op de hoogte te zijn.
Mogelijk heb je bepaalde software draaien die dat zou kunnen doen.

Standaard locatie waar de spelvoortgang van De Sims 4 word bewaard, zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" moeten zijn.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (544 Weergaven)

Alle reacties

Re: Na een update is mijn hele spel weg

★★★★★ Expert
Als je dat opmerkt nadat een spelupdate werd gedaan, betekent dat je spelvoortgang vast aangepaste inhoud bevat, die niet meer geschikt is voor de huidige versie van De Sims 4, @annemart96.
Je dient alle aangepaste inhoud te verwijderen en daarna pas een spelupdate en/of de aanvullende inhoud gaan installeren.

Zo niet, dan heb je waarschijnlijk De Sims 4 niet eerder op hetzelfde platform gespeeld.
De speltaal van De Sims 4 werd gewijzigd.
Waren eerder eens of heb jij de basisstappen uitgevoerd.
Of heeft iemand anders deze bestanden verplaatst of verwijderd, zonder hiervan op de hoogte te zijn.
Mogelijk heb je bepaalde software draaien die dat zou kunnen doen.

Standaard locatie waar de spelvoortgang van De Sims 4 word bewaard, zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" moeten zijn.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (545 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help