Mijn sims slapen niet samen

door AfraBond
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mijn sims slapen niet samen

★ Novice

Mijn sims willen niet samen gaan slapen!

ze zijn volwassen en zijn getrouwd, maar als de een in bed ligt te slapen wil de ander er niet op.. hoe kan dit ?!

Bericht 1 van 7 (1.207 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mijn sims slapen niet samen

Champion

@AfraBond Houdt er rekening mee dat er het een en ander is veranderd sinds de laatste patchupdate. Er is inmiddels ook een nieuw Game Pack uitgebracht en daarin zijn aanpassingen aangebracht in de voorkeuren en afkeren van de Sims. Ook het meubilair is aangepast. Als je ook kijkt naar de effecten van de leefstijlen kan het zijn dat jouw Sims inmiddels zo'n hekel aan elkaar hebben gekregen dat ze ook het bed niet meer willen delen. Je zou kunnen testen of het wel lukt zonder de aangepaste inhoud (cc en script modificaties) Maar dat betekent gelijk dat je ook verder zult moeten spelen zonder de elementen die je zo leuk vindt.

 

LET OP: Er zijn na de allerlaatste patchupdate ook wijzigingen aangebracht die het niet mogelijk maken dat Sims zonder wederzijdse toestemming van en/of met elkaar kinderen kunnen krijgen of zelfs 'O ja' kunnen hebben.  Waarschijnlijk zit er maar een ding op! Zorg dat ze scheiden (even door de zure appel heen bijten) en met een andere, meer bij hun leefstijl passende, Sim het leven voortzetten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (1.162 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mijn sims slapen niet samen

Community Manager (retired)
Hey @AfraBond,

Voordat we verder kijken kun je ons laten weten of je toevallig enige aangepaste content en/of mods gebruikt? Het kan ook goed zijn te controleren of een van de kanten van het bed niet toevallig onbereikbaar is door bijvoorbeeld kastjes of een lamp.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 7 (1.193 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn sims slapen niet samen

★ Novice

@EA_Neil  ja ik heb aangepaste content en mods, maar heb dat al erg lang en dit is de eerste keer dat het niet lukt. Nachtkasjes staan zo dat ze wel gewoon op bed kunnen. 

Bericht 3 van 7 (1.179 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn sims slapen niet samen

Champion

@AfraBond Heb je de kanten van het bed ook toegewezen aan de afzonderlijke Sims? Het is wel afhankelijk van het bed zelf. Ald het een origineel bed is dan kan je de linker- en rechterkant van het bed gewoon toewijzen. Als je dat niet hebt gedaan kan een tweepersoonsbed maar door één Sim worden beslapen. 

Hopelijk lukt het wel met het toewijzen. Lukt het niet dan zoek ik even met je mee naar een mogelijke andere oorzaak.

 

Hartelijke groet.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (1.172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn sims slapen niet samen

★ Novice

@Trismagistos  Ja dat heb ik ook gedaan, wel met een cc bed, niet een standaard bed.. maar zoals ik al zei, dat heb ik altijd en nog nooit problemen mee gehad.. heb al verschillende bedden geprobeerd, ook standaard bedden maar ze willen gewoon niet.. ze hebben hekel aan elkaar denk ik ondanks ze getrouwd zijn XD

Bericht 5 van 7 (1.168 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn sims slapen niet samen

Champion

@AfraBond Houdt er rekening mee dat er het een en ander is veranderd sinds de laatste patchupdate. Er is inmiddels ook een nieuw Game Pack uitgebracht en daarin zijn aanpassingen aangebracht in de voorkeuren en afkeren van de Sims. Ook het meubilair is aangepast. Als je ook kijkt naar de effecten van de leefstijlen kan het zijn dat jouw Sims inmiddels zo'n hekel aan elkaar hebben gekregen dat ze ook het bed niet meer willen delen. Je zou kunnen testen of het wel lukt zonder de aangepaste inhoud (cc en script modificaties) Maar dat betekent gelijk dat je ook verder zult moeten spelen zonder de elementen die je zo leuk vindt.

 

LET OP: Er zijn na de allerlaatste patchupdate ook wijzigingen aangebracht die het niet mogelijk maken dat Sims zonder wederzijdse toestemming van en/of met elkaar kinderen kunnen krijgen of zelfs 'O ja' kunnen hebben.  Waarschijnlijk zit er maar een ding op! Zorg dat ze scheiden (even door de zure appel heen bijten) en met een andere, meer bij hun leefstijl passende, Sim het leven voortzetten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (1.163 Weergaven)

Re: Mijn sims slapen niet samen

★ Novice

@Trismagistos  Ja ze kunnen ook inderdaad geen “oja” doen, ook niet in de douche wat normaal ook kan.. maar helaas, dan zit het er niet anders op.. toch bedankt!

Bericht 7 van 7 (1.143 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help