Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★★★★ Expert
Verwerken van een betaling gedaan via Origin kan tot wel 36 uren duren. Omdat meerdere mensen online hun aankopen zijn aan het doen, zal het wat langer duren da is gebruikelijk.
Nogmaals een product in je bezit kopen heeft weinig zin.
Dus meer geduld hebben en rustig blijven wachten, @moaventoch, @xxx2212xxx, @AlbinoBambi.

Groetjes.
Bericht 11 van 29 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★★★ Novice

@RealSimmor0 

 

Geldt dit ook als je al in juni de betaling hebt gedaan? Lijkt me wel lang dan. Maar ik wacht het rustig af, ik kan er toch verder niets anders aan doen.

Bericht 12 van 29 (404 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★ Guide

HEb je al geprobeerd om origin af te sluiten en opnieuw op te starten? Bij mij is de uitbreiding automatisch gaan downloaden. Ik heb de uitbreiding ook vorige maand pre-ordered.

Bericht 13 van 29 (382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Preorder annuleren lukt niet

★ Novice

Ik heb de sims 4 landelijk leven gepreorderd maar hij kan niet downloaden er staat dat ik hem opnieuw moet kopen. De betaling is al wel geweest maar bij mijn bestelgeschiedenis staat dat deze nog niet verwerkt is. Annuleren kan ook niet ivm betaling via ideal. Neemt contact op met EA Help staat er, ook dat kan niet want er staat steeds 1 of andere tekst dat ze me zsm helpen. Ik heb hier 40 euro voor betaald wat ik nu kwijt ben en geen spel heb. Ik vind het ronduit idioot dat ik nergens met iemand contact kan opnemen voor een oplossing. Liefst annuleer ik hem en bestel ik hem opnieuw maar dit kan dus niet... Iemand hier die me kan helpen?

Bericht 14 van 29 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Preorder annuleren lukt niet

★★★★★ Expert
Het zal 36 uren duren voordat je bestelling / aankoop via Origin is verwerkt, @Dedaisy88.

Vanwege dat meerdere mensen aflopen maanden hun aankopen online moesten doen, zal het langer duren dan gebruikelijk.
Nogmaals hetzelfde product kopen zal weinig uitmaken. Rustig wachten voor dit moment.

Dit is een forum.


Onderwerpen voor De Sims 4 hebben een eigen forumtak al hier: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl
Onderwerpen die te maken hebben met een technisch probleem, hebben vaak een eigen forumtak.

Groetjes
Bericht 15 van 29 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★★★★ Expert
Als je de Origin cliënt nog hebt openstaan, deze eens afsluiten en daarna weer starten, @xxx2212xxx.
Mogelijk je ook eens helemaal afmelden, daarna een paar minuten wachten, voordat je weer gaat aanmelden.
De cache van de Origin cliënt gaat leegmaken, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Tevens kan je de computer ook eens opnieuw laten starten.

Groetjes.
Bericht 16 van 29 (379 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

Champion

@xxx2212xxx  Hopelijk is het je inmiddels wel gelukt om Landelijk Leven te downloaden.

Je zou eventueel nog kunnen proberen om het uitbreidingspakket te downloaden met de EA-Desktop app. Die kan je hier downloaden: EA App Open Beta Kijk wel even of je voldoet aan de systeemeisen. 

 

Als je nog steeds problemen ondervindt, kan je ook contact op nemen methttps://help.ea.com/nl/contact-us/
Je kunt het ook proberen via Facebook Chat: https://www.facebook.com/EAHelpHub
Of via Twitter: https://twitter.com/eahelp
De chats zijn allemaal in het Engels en houd je aankoopgegevens bij de hand. Meestal krijgt je redelijk snel contact met iemand van de helplijnen.

Laat ajb even weten of het al is gelukt. 🤞

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 29 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

cottage living kan niet gedownload worden

★★★ Newbie

Hoi!

 

Wij hebben Cottage Living een tijdje terug gepre-orderd en kregen we gisteren voor 19.00 uur de code. Ik had die code dus al ingevuld, want ik dacht dat de game al uit was.

Nou kijk ik op mn Origin account en kan ik de game niet installeren. Er staat dat ik m nog moet kopen. Als ik op kopen klik, staat er '1 game in deze bestelling heb je al'

Wat moet ik doen? Heb al van alles geprobeerd. 

Bericht 18 van 29 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: cottage living kan niet gedownload worden

Champion

@gemo1702 Het beste wat je kunt doen in dit geval is contact op nemen methttps://help.ea.com/nl/contact-us/

Je kunt het ook proberen via Facebook Chat: https://www.facebook.com/EAHelpHub
Of via Twitter: https://twitter.com/eahelp

De mensen van EA Help zijn in staat om je verder te helpen met problemen rondom de aanschaf en de code. Als je al betaald hebt en gisteren een mail hebt gekregen van EA dat ze het van je rekening hebben afgeschreven dan is het verstandig om die gegevens bij de houd te hebben als je de chat optie kiest.

 

Houd er ook rekening mee dat de chats allemaal in het Engels zijn. Meestal krijgt je redelijk snel contact met iemand van de helplijnen.

Laat hier ajb ook even weten of het gelukt is. 

 

Veel succes.🤞

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 19 van 29 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey Simmers!

 

Zoals velen van jullie al gemerkt hebben was het landelijk leven erg populair, zo populair zelfs dat er gister wat problemen waren bij de pre-orders en codes van het spel. Nou zijn we op het platte land veel gewend maar dit liet zelfs de konijnen schrikken!

 

Je kon het volgende tegen komen:

 

  • A. Je het bericht kreeg het spel nogmaals aan te schaffen.
  • B. Je kon de code verzilveren maar de uitbreiding is niet zichtbaar
  • C. Het spel bleef op in betaling/verwerking staan

Uiteraard is dit niet de bedoeling en als het goed is zijn deze problemen sinds opgelost en zal iedereen na het herstarten van Origin hun avontuur kunnen starten op het Landelijk Leven.

 

Ik heb nog steeds problemen. Wat doe ik nu?

 

1. Controleer of je de Legacy editie van het spel draait. Helaas ondersteunt de legacy editie geen van de nieuwere uitbreidingen. Mocht je geen nieuwere computer hebben dan bieden wij uiteraard het geld terug aan als je het spel via Origin/EA Desktop aangeschaft hebt.

 

2. Leeg de cache van Origin. Soms moet ook Origin, net als jouw huis in de Sims, even opgeschoond worden. Je kunt hier lezen hoe je dit doet! Het herinstalleren van Origin kan ook helpen mocht je op een oudere versie staan.

 

3. Repareer het spel. Rechterklik op De Sims 4 in Origin en selecteer repareren. Soms heeft hij dit even nodig om alles te vinden.

 

4. Controleer of je toevallig nog een betaling in verwerking hebt staan. Zo ja, wacht het even af of contacteer onze helpdesk.

 

 

Per ongeluk de uitbreiding meerdere keren aangeschaft?

 

We staan uiteraard gereed om je te helpen door jouw geld terug te storten voor deze extra bestellingen want van een Llama kun je ook niet twee keer plukken.. of hoe ging die gezegde ook alweer? Het beste kun je onze helpdesk even contacteren via of de chat of social media (EA Help op Twitter en Facebook) en zij zullen je uiteraard verder helpen.

 

Ik heb dit bericht als oplossing gemarkeerd zodat deze bovenaan de discussie komt te staan en iedereen hem kan zien. Mocht je alsnog tegen problemen aanlopen en/of vragen hebben kun je deze uiteraard hier stellen door mij te taggen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 20 van 29 (832 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help