Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[Megathread] - Landelijk Leven gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Gisteren heb ik de uitbreiding alvast besteld en betaald, met de verwachting dat ik vanavond de hele avond direct kon spelen. Helaas staat er nu dat de betaling nog niet verwerkt is, en is mijn enige optie in Origin om het spel opnieuw te bestellen en betalen. Als ik dit nu doe, wordt de dubbele betaling dan teruggestort? Ik wil namelijk heel graag gewoon vanavond spelen.

Bericht 1 van 29 (660 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey Simmers!

 

Zoals velen van jullie al gemerkt hebben was het landelijk leven erg populair, zo populair zelfs dat er gister wat problemen waren bij de pre-orders en codes van het spel. Nou zijn we op het platte land veel gewend maar dit liet zelfs de konijnen schrikken!

 

Je kon het volgende tegen komen:

 

  • A. Je het bericht kreeg het spel nogmaals aan te schaffen.
  • B. Je kon de code verzilveren maar de uitbreiding is niet zichtbaar
  • C. Het spel bleef op in betaling/verwerking staan

Uiteraard is dit niet de bedoeling en als het goed is zijn deze problemen sinds opgelost en zal iedereen na het herstarten van Origin hun avontuur kunnen starten op het Landelijk Leven.

 

Ik heb nog steeds problemen. Wat doe ik nu?

 

1. Controleer of je de Legacy editie van het spel draait. Helaas ondersteunt de legacy editie geen van de nieuwere uitbreidingen. Mocht je geen nieuwere computer hebben dan bieden wij uiteraard het geld terug aan als je het spel via Origin/EA Desktop aangeschaft hebt.

 

2. Leeg de cache van Origin. Soms moet ook Origin, net als jouw huis in de Sims, even opgeschoond worden. Je kunt hier lezen hoe je dit doet! Het herinstalleren van Origin kan ook helpen mocht je op een oudere versie staan.

 

3. Repareer het spel. Rechterklik op De Sims 4 in Origin en selecteer repareren. Soms heeft hij dit even nodig om alles te vinden.

 

4. Controleer of je toevallig nog een betaling in verwerking hebt staan. Zo ja, wacht het even af of contacteer onze helpdesk.

 

 

Per ongeluk de uitbreiding meerdere keren aangeschaft?

 

We staan uiteraard gereed om je te helpen door jouw geld terug te storten voor deze extra bestellingen want van een Llama kun je ook niet twee keer plukken.. of hoe ging die gezegde ook alweer? Het beste kun je onze helpdesk even contacteren via of de chat of social media (EA Help op Twitter en Facebook) en zij zullen je uiteraard verder helpen.

 

Ik heb dit bericht als oplossing gemarkeerd zodat deze bovenaan de discussie komt te staan en iedereen hem kan zien. Mocht je alsnog tegen problemen aanlopen en/of vragen hebben kun je deze uiteraard hier stellen door mij te taggen.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 20 van 29 (866 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★★ Newbie

Oh, ik kon in mijn bestelgeschiedenis de reservering annuleren (hij was ook nog niet in rekening gebracht) en het spel daarna opnieuw kopen. Dat werkte, dus ik ben de uitbreiding nu aan het downloaden!

Bericht 2 van 29 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★ Novice

Mja, bij mij is het wel van de rekening gegaan…

Bericht 3 van 29 (648 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★ Novice

Annuleren kan ook niet, gezien ik betaald heb met Sofort Banking.

Bericht 4 van 29 (652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★★★ Novice

Ik heb ook de pack ge pre-ordered, ik juni al. En bij mijn bankafschriften staat dat hij ook al is betaald. Maar ik kan de pack ook niet downloaden. EA geeft aan dat de betaling nog aan het verwerken is. De pre-order bonussen heb ik al wel. ik heb meerdere keren geprobeerd de game te repareren en ook opnieuw origins opgestart, ik heb zelfs m'n pc opnieuw opgestart maar het wil maar niet werken. Ik hoop dat ik zo kan spelen want ik heb nu niet het geld om de betaling te annuleren en dan nog een keer de pack te kopen.

Bericht 5 van 29 (655 Weergaven)
Highlighted

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

[ Bewerkt ]
Champion

@xxx2212xxx@AlbinoBambi , @moaventoch

 

Op dit moment blijken er wat problemen te zijn bij EA. Als jullie twitter hebben dan kan je hier lezen wat er precies aan schort. De tekst is in het Engels.The Sims op Twitter: "Hey Simmers! Thanks for reporting to @EAHelp ! We've heard and seen the outage...

 

Er wordt druk aan gewerkt volgens de mensen van EA Help. EA Help (@EAHelp) / Twitter

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 29 (647 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★ Novice

Hallo,

Ja, moet wel, want had dezelfde dag nog een ander uitbreidingspakket gekocht, met gebruik van dezelfde betalingsverzoek, en die was wel onmiddellijk beschikbaar.

Duimen maar dat het snel opgelost raakt.

Fijne avond iedereen.

Bericht 7 van 29 (639 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★ Novice

Hoi,

 

Ik heb dus hetzelfde probleem. Hoop dat het EA lukt om het snel op te lossen, want ik wil zo graag spelen.Had me er echt op verheugd, maar hij was maar niet aan het downloaden.In de sims 4 zelf, en ook op Origin, saat dat ik het al heb, maar ik heb het dus niet.

Bericht 8 van 29 (610 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

★★★★ Novice

Ik hoop het ook!! Wil zo graag met deze pack spelen, ziet er echt superleuk uit. Ik kijk al bijna 2 weken lang de video's van Lil_Simsie op haar youtube. Zij had een betaversie van de pack via EA GameChangers. 

 

Ik ben nu continu op de twitter aan het kijken van The Sims

 

Hopelijk hebben ze het snel opgelost!

Bericht 9 van 29 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden

Champion

@Tantemari1 Ik had in het begin ook wat moeilijkheden. Het duurde bij mij minstens 20 minuten voordat ik het begin van de download zag. 

Het kan zijn dat door de grote toeloop de servers verstopt zijn geraakt. Mijn advies is om het te blijven proberen. 

 

Veel succes en 🤞

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 29 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help