Kopen

door wgh6j364j9v2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kopen

★★★★★ Novice

Ik kan geen sims meer downloaden/kopen. 

Ik ben ingelogd maar als ik wil betalen dan zegt het systeem dat ik niet ben ingelogd. 

Wat moet ik doen? 

Mijn buurmeisje heeft hetzelfde probleem. 

Bericht 1 van 6 (261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kopen

Champion

Hey @wgh6j364j9v2,

 

Heb je ook al geprobeerd om via de website een uitbreidingspakket te kopen? https://www.ea.com/nl-nl/games/library/simulation

Laat even weten of het daar wel lukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (234 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kopen

Champion

Hey @wgh6j364j9v2,

 

Heb je ook al geprobeerd om via de website een uitbreidingspakket te kopen? https://www.ea.com/nl-nl/games/library/simulation

Laat even weten of het daar wel lukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (235 Weergaven)

Re: Kopen

★★★★★ Novice
@Trismagistos Inmiddels is de aankoop gelukt, maar het wordt niet op origin gezet... Heel vreemd.
Bericht 3 van 6 (230 Weergaven)

Re: Kopen

Champion

Het gebruik van Origin wordt langzaam afgebouwd. Kijk ajb even of je jouw uitbreidingspakket wel in de EA App kunt vinden. Leeg desnoods ook even de cache van de EA App.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kopen

★★★★★ Novice
@Trismagistos Hoe doe ik dat en waar kan ik dat vinden?
Bericht 5 van 6 (223 Weergaven)

Re: Kopen

Champion

Hey @wgh6j364j9v2 ,

 

De EA App kan je hier downloaden: 

https://www.ea.com/nl-nl/ea-app

In de app zelf kan je in de categorie my collection de uitbreidingspakketten vinden. 

Met de drie streepjes links bovenin kan je onder help en app recovery de cache legen.

Als je meer hulp nodig hebt, laat het dan gerust even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help