Re: Kavel opslaan werkt niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kavel opslaan werkt niet

★ Novice

Als ik een kavel wil opslaan in de gallerij komt er continu “Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van deze kavel naar “Mijn bibliotheek” maar ik heb gewoon goede wifi en ben verbonden.

Bericht 1 van 3 (243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kavel opslaan werkt niet

★★★★★ Expert
Kan je deze wel lokaal opslaan, @chayenevrm. Misschien heb je iets vergeten in te vullen of aan te vinken. Het kan ook bepaalde inhoud bevatten, dat niet geschikt is.
Kan je een andere kavel wel opslaan?
Zorg dat je het spel hebt ontdaan van alle aangepaste inhoud, daarna repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
Mogelijk heb je bepaalde software draaien, die de goede werking van De Sims verhinderd. Deze zal je eens helemaal moeten afsluiten, inclusief (tijdelijk) je beveiliginssoftware dus. Is deze map bereikbaar voor De Sims 4? Spelvoortgang en instellingen van De Sims 4 dienen lokaal worden opgeslagen.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (240 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kavel opslaan werkt niet

★★★★★ Expert
Kan je deze wel lokaal opslaan, @chayenevrm. Misschien heb je iets vergeten in te vullen of aan te vinken. Het kan ook bepaalde inhoud bevatten, dat niet geschikt is.
Kan je een andere kavel wel opslaan?
Zorg dat je het spel hebt ontdaan van alle aangepaste inhoud, daarna repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
Mogelijk heb je bepaalde software draaien, die de goede werking van De Sims verhinderd. Deze zal je eens helemaal moeten afsluiten, inclusief (tijdelijk) je beveiliginssoftware dus. Is deze map bereikbaar voor De Sims 4? Spelvoortgang en instellingen van De Sims 4 dienen lokaal worden opgeslagen.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (241 Weergaven)

Re: Kavel opslaan werkt niet

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help