Re: Interieur designer blijf op laadscherm

door MarthaAppelsap
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Interieur designer blijf op laadscherm

★★★★★ Newbie

Hi! Elke keer als ik mijn sim een interieurdesigner maak en ik ze moet zeg maar naar de kavel van een klant, dan loopt mijn game vast. 

 

Hij blijft dan echt meer dan 10 minuten op het laadscherm, totdat ik de hoop opgeef en mijn game maar afsluit via CTRL ALT Delete.

Ik heb de caches en mods allemaal al verwijdert. maar het gebeurd nog steeds.

 

Mijn laptop is een windows 10 met alle updates, ook heb ik al meerdere malen de game hersteld.

 

Disappointed

Bericht 1 van 6 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Interieur designer blijf op laadscherm

★★★★★ Expert
Merkt je dit alleen bij dezelfde Sim of ook bij andere Sims, @MarthaAppelsap? Die je zelf maakt of kiest uit het standaardaanbod?

Had je eerder vastloop problemen bij De Sims 4, het basisspel of een bepaalde aanvullende inhoud?

Start met het ontdoen van alle aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties"), als je die soms gebruikt.
Hernoem de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\", de cache van de Origin cliënt leegmaken en daarna De Sims 4 de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Vervolgens hierna De Sims 4 schoon starten. Een spel van Origin start je eigenlijk alleen nog maar via de Origin cliënt.

Controleer of jouw computer voldoet aan de systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
en die van de aanvullende inhoud: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-dream-home-decorator#sto...
Om meer spelplezier te ervaren, zal je computer moeten voldoen aan de aanbevolen systeemeisen, zeker die van het basisspel bij het gebruik van aanvullende inhoud.

Zorg ervoor dat je alle overige, onnodige openstaande software helemaal hebt afgesloten.
Gebruik bij voorkeur en bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) afsluiten.
Start de Origin cliënt als een Administrator.

Als De Sims 4 weer starten, zal je de grafische instellingen bij de spelopties eens moeten gaan verlagen. Sommige opties hier, dien je uit te schakelen of in te schakelen.
Hier vind je ook de laptopmodus.


Mogelijk dienen er nog stuurprogramma's worden bijgewerkt. Begin bij die van je videokaart.
De "Origin in-game" en "FPS-teller" uitschakelen.
Zijn er nog updates voor Windows beschikbaar, denk ook aan de optionele updates. Dan de computer opnieuw starten en herhalen.


De beeldschermresolutie naar 1024×768 verlagen.
Lukt het om De Sims 4 in de venstermodus te starten?

Gebruik de betere videokaart, vaak van NVidia, voor het draaien van spellen. Een basis / ingebouwde videokaart is meestal niet geschikt hiervoor.
Slechts 1 monitor gebruiken. Alle overige en onnodige apparaten uitschakelen en uitzetten.
Alle hardware die je hebt (laten) overklokken, dien je weer ongedaan te maken.
Windows Schoon Starten.
Een schone installatie van je (videokaart) stuurprogramma's doen.

Laatste versie van de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Verwijder alle huidige versies. De "technische preview" dien je niet te gebruiken.
De Origin cliënt en de spellen van Origin dien je lokaal te installeren. Hun gegevens dien je ook lokaal op te staan en bereikbaar houden voor hun.

Mocht er nog steeds een probleem zijn met dat De Sims 4 blijft vastlopen en/of vanzelf afsluit, dan graag je DxDiag informatie vermelden bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Deze gegevens altijd opslaan als een tekstbestand. Die je weer als een bijlage gaat toevoegen bij de reactie.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (268 Weergaven)

Alle reacties

Re: Interieur designer blijf op laadscherm

Community Manager (retired)
Hey @MarthaAppelsap,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt. Dat is inderdaad vervelend! Ik ben benieuwd of dit toevallig toch met een mod/aangepaste content te maken heeft die je voorheen wel aan had staan in deze save wat mogelijk alsnog actief is ook al zet je ze uit.

Ik ben benieuwd of hetzelfde gebeurt in een nieuwe save die gestart is zonder mods en aangepaste content.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 6 (273 Weergaven)

Re: Interieur designer blijf op laadscherm

★★★★★ Expert
Merkt je dit alleen bij dezelfde Sim of ook bij andere Sims, @MarthaAppelsap? Die je zelf maakt of kiest uit het standaardaanbod?

Had je eerder vastloop problemen bij De Sims 4, het basisspel of een bepaalde aanvullende inhoud?

Start met het ontdoen van alle aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties"), als je die soms gebruikt.
Hernoem de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\", de cache van de Origin cliënt leegmaken en daarna De Sims 4 de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Vervolgens hierna De Sims 4 schoon starten. Een spel van Origin start je eigenlijk alleen nog maar via de Origin cliënt.

Controleer of jouw computer voldoet aan de systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
en die van de aanvullende inhoud: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-dream-home-decorator#sto...
Om meer spelplezier te ervaren, zal je computer moeten voldoen aan de aanbevolen systeemeisen, zeker die van het basisspel bij het gebruik van aanvullende inhoud.

Zorg ervoor dat je alle overige, onnodige openstaande software helemaal hebt afgesloten.
Gebruik bij voorkeur en bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) afsluiten.
Start de Origin cliënt als een Administrator.

Als De Sims 4 weer starten, zal je de grafische instellingen bij de spelopties eens moeten gaan verlagen. Sommige opties hier, dien je uit te schakelen of in te schakelen.
Hier vind je ook de laptopmodus.


Mogelijk dienen er nog stuurprogramma's worden bijgewerkt. Begin bij die van je videokaart.
De "Origin in-game" en "FPS-teller" uitschakelen.
Zijn er nog updates voor Windows beschikbaar, denk ook aan de optionele updates. Dan de computer opnieuw starten en herhalen.


De beeldschermresolutie naar 1024×768 verlagen.
Lukt het om De Sims 4 in de venstermodus te starten?

Gebruik de betere videokaart, vaak van NVidia, voor het draaien van spellen. Een basis / ingebouwde videokaart is meestal niet geschikt hiervoor.
Slechts 1 monitor gebruiken. Alle overige en onnodige apparaten uitschakelen en uitzetten.
Alle hardware die je hebt (laten) overklokken, dien je weer ongedaan te maken.
Windows Schoon Starten.
Een schone installatie van je (videokaart) stuurprogramma's doen.

Laatste versie van de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Verwijder alle huidige versies. De "technische preview" dien je niet te gebruiken.
De Origin cliënt en de spellen van Origin dien je lokaal te installeren. Hun gegevens dien je ook lokaal op te staan en bereikbaar houden voor hun.

Mocht er nog steeds een probleem zijn met dat De Sims 4 blijft vastlopen en/of vanzelf afsluit, dan graag je DxDiag informatie vermelden bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Deze gegevens altijd opslaan als een tekstbestand. Die je weer als een bijlage gaat toevoegen bij de reactie.

Groetjes.
Bericht 3 van 6 (269 Weergaven)

Re: Interieur designer blijf op laadscherm

★★★★★ Newbie
@EA_Neil Het lag inderdaad aan een mod die nog actief was, ik heb een nieuw spel gestart en toen was het opgelost! :D
Bericht 4 van 6 (258 Weergaven)

Re: Interieur designer blijf op laadscherm

Community Manager (retired)
@MarthaAppelsap,

Tof om te horen dat je erachter gekomen bent wat het veroorzaakte. Je kunt zien of je een voor een andere mods terug kunt zetten om te zien of dat blijft werken en mocht je weten welke het veroorzaakt kun je ook zien of er toevallig een update voor beschikbaar is zodat je hem kunt blijven gebruiken.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 6 (253 Weergaven)

Re: Interieur designer blijf op laadscherm

★★★★★ Newbie
@EA_Neil Bedankt voor de snelle reactie zal ik dat ook nog even uitzoeken Standard smile
Bericht 6 van 6 (246 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help