Re: [Informatie] - Betaling staat nog in behandeling, wat kan ik doen?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Community Manager (retired)
@RealSimmor0,

Bedankt voor het mee denken! Normaal zou ik dit inderdaad doen maar ik vind het in dit geval op zich geen probleem omdat het toch soort van relevant is met de melding in behandeling. Je betaling staat in behandeling zolang het spel en/of de uitbreiding nog niet uit is en zal automatisch omschakelen naar betaald als het spel uit is of net ervoor.

Mocht dit niet gebeuren is het uiteraard goed contact met onze helpdesk te zoeken om dit nader in te zien.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 11 van 18 (215 Weergaven)

★★★★★ Expert
Dit is een idee, @EA_Neil.

Hier vergissen de mensen in de uitgave datum van de "De Sims 4= Landelijk Leven" (aanvullende inhoud). Wat iets anders is, dan een betaling die niet lukt.
Later zullen we vast de problemen weer zien, dat mensen deze aanvullende inhoud niet kunnen gebruiken.
Word dan een rommel, wanneer dat soort onderwerpen hierbij worden geplaatst. Dat bespaart je wel wat tijd.

Groetjes.
Bericht 12 van 18 (209 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@RealSimmor0,

Mochten we tegen het probleem aan lopen en het wordt inderdaad druk of niet meer relevant dan splitsen we het zeker af. Voor nu, omdat het ook rustig is en de betaling ook als in behandeling staat heb ik er geen probleem mee dit voor nu te laten staan zodat anderen, mochten ze zich dit ook af vragen, het kunnen vinden.

Ik wil je zeker danken voor het mee denken! Je helpt veel spelers en het wordt zeer geapprecieerd! 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 13 van 18 (205 Weergaven)

★ Novice

heb de sims landelijk leven besteld, er staat nog in behandeling. kan niet downloaden niks niet.... wilde mijn betaling annuleren dat kan ook niet ivm betalen via ideal.... ik wil gewoon spelen vind dit echt niet geinig zo... lees op fb dat meerdere hier last van hebben en eigenlijk alleen de mensen die gepreorderd hebben 

Bericht 14 van 18 (166 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb op 11 juli het landelijke leven gepreorder, ik moest zoals iedereen wachten tot vandaag 19uur uur helaas krijg ik geen download en staat mijn behandeling tot vandaag nog steeds in bewerking. 

Ik kan dus als pre order niet mee genieten van de sims landelijk leven !! zeer teleurstellend !! eerste en laatste keer dat ik pre order, iedereen die hem nu aankoopt kan gewoon spelen en ik niet !

Bericht 15 van 18 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@lynseyvb en @Dedaisy88  Het blijft heel vervelend dat dit zo is gebeurd. Het is ook niet leuk als je wacht om de nieuwe uitbreiding te kunnen downloaden en je het je maar niet lukt. 

Hopelijk weten ze het snel genoeg op te lossen. Mijn advies om het te blijven proberen. 🤞

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 16 van 18 (153 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Is het inmiddels dan wel gelukt, @Dedaisy88, @lynseyvb.
Mocht je het nog niet hebben gedaan, de Origin cliënt eerst eens opnieuw starten.

Groetjes.
Bericht 17 van 18 (146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@lynseyvb  en @Dedaisy88 Hopelijk is het jullie nu wel gelukt om Landelijk Leven te downloaden. Je zou eventueel kunnen proberen om het uitbreidingspakket te downloaden met de EA-Desktop app. Die kan je hier downloaden: EA App Open Beta Kijk wel even of je voldoet aan de systeemeisen. 

Als je nog steeds problemen ondervindt, kan je ook contact op nemen methttps://help.ea.com/nl/contact-us/
Je kunt het ook proberen via Facebook Chat: https://www.facebook.com/EAHelpHub
Of via Twitter: https://twitter.com/eahelp

De chats zijn allemaal in het Engels en houd je aankoopgegevens bij de hand. Meestal krijgt je redelijk snel contact met iemand van de helplijnen.

Hopelijk lukt het daarmee wel!

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 18 van 18 (137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help