Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

★★★ Newbie

Ik heb al een tijdje het probleem dat ik in het leeftijdsbalkje niet meer kan zien wanneer mijn Sims ouder worden. Ik begin me er nu pas aan te storen omdat ik gewoon een realistische gameplay wil hebben waarin de Sims uiteindelijk ook jarig zijn en opgroeien. Op de kalender staat ook nooit een verjaardag en ik vind het saai om zelf een verjaardag te plannen. Ik speel op de ps4 dus ik heb geen cc en mods gedownload. En ik heb ook vaak in instellingen geprobeerd te fixen maar het is nooit gelukt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

 

 

Groetjes Tessa

Bericht 1 van 8 (954 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @TessaHP,

 

Heb je ook al eens een totale reset geprobeerd? Soms loopt het spel namelijk vast zonder aanwijsbare reden en dan is zo'n reset wel het meest gebruikelijke. Dus zet je PS4 uit, haal de stekker eruit en wacht zeker een minuut voordat je de stekker weer opnieuw in het contact steekt. Haal alle updates op, voor je console maar ook voor je spel. Jouw De Sims 4 consoleversie zou: 1.45 moeten zijn. 

Lees hier de patchupdates: Update 27/7/2021 (ea.com)

 

Als je ook eens een kijkje zou willen nemen bij heel specifieke problemen die voor komen bij consoles lees dan de Engelse versie eens: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Consoles/Read-First-FAQ-Sims-4-Console-Download-and-DLC-I...

 

Als de problemen aanblijven, laat het dan even weten dan vraag ik aan andere helpers of zij nog ideeën hebben.

 

Alvast bedankt.

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (943 Weergaven)

Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

★★★ Newbie

Hey @Trismagistos ,

Ik speel op pc en kan ook de leeftijden van mijn sims en hun verjaardagen niet meer zien.

Aangezien dat ik de short life span challenge doe is dat echt zeer irritant.

Heb je daar misschien een oplossing voor?

alvast bedankt!

Bericht 3 van 8 (798 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

Champion

Hey @saardm,

 

Je kunt in ieder geval een paar dingen alvast proberen. 

 

Als je aangepaste inhoud gebruikt zoals custom content of modificaties. Schakel het gebruik tijdelijk uit of verplaats de map Documents\ Electronics Arts\De Sims 4\Mods even naar je bureaublad.

 

Verwijder in ieder geval het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\ Electronics Arts\De Sims 4.

 

Test of je de leeftijden en verjaardagen weer ziet. 

Het kan nooit kwaad om je spel te repareren. Klik daarvoor in Origin met de rechter muisknop op de tegel van de Sims en kies dan repareren.

 

Als dat niet werkt, laat het dan even weten. Dan zoeken ik samen met jou naar andere oplossingen. Laat ook even weten als het hiermee wel is gelukt.

 

Alvast bedankt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (789 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo! Standard smile @Trismagistos 

 

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de instructies gevolgd zoals localthumb verwijderen etc. Ik gebruik geen mods dus moest ik die stap ook niet doen.

 

ik heb mijn spel ook gerepareerd op origin maar nogsteeds zie ik de verjaardagen niet, kunt u me helpen?

 

 

Alvast bedankt!

Bericht 5 van 8 (621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

Champion

Hey @panda_yanyin,

 

Zou je wat meer informatie kunnen geven over de situatie die jij tegenkomt? 

 

Controleer ajb even in de spelopties of je bij de leefinstellingen 'automatisch verouderen gespeelde Sims' aan hebt gezet of dat je daar nee hebt ingevuld. Als je nee hebt ingevuld worden je Sims ook niet ouder en is er geen leeftijdsbalk. Kijk ajb ook even of die instelling kort, normaal of lang is.

 

Als het even kan maak dan een of meer schermopname(s) die je bij je antwoord kunt voegen.  Dat kan van de kalender zijn of van de leeftijdbalk.

 

Hoe meer informatie je geeft over deze situatie hoe beter ik je kan helpen.

 

Hopelijk kan je hier wat mee.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (606 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

★★★ Newbie

Hallo @Trismagistos 

 

 

bedankt voor de info! Ik zie de verjaardagen weer. Ik moest ‘automatisch ouder worden’ aanzetten.

 

Bedankt! Standard smile 

Bericht 7 van 8 (589 Weergaven)

Re: Ik kan niet meer zien wanneer mijn Sims ouder worden

Champion

Graag gedaan @panda_yanyin!

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help