Ik kan niet meer dan een gezin maken

door jewalicka
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet meer dan een gezin maken

★★★ Newbie

Ik kan niet meer dan een gezin maken. Waarom? Wat moet ik doen om dit te veranderen?

Bericht 1 van 4 (487 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer dan een gezin maken

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @jewalicka,

 

Meestal kan je voor dit soort problemen De Sims 4 repareren via Origin. Klik simpelweg in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor Repareren. Dit zal mogelijk de fouten in het spel oplossen en ervoor zorgen dat je weer verder kunt spelen. 

 

Lukt het niet, zou je mij dan kunnen laten weten wat er precies gebeurt en of je een foutmelding te zien krijgt?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer dan een gezin maken

★★★ Newbie

Hallo Jason,

 

ik heb het wel gedaan, maar de gezinnen verdwijnen gewoon. Ik heb geen foutmelding ofzo. Alles lijkt te werken totdat ik een tweede gezin aanmaak. Dan verdwijnt automatisch de andere gezin. In de galerij staan de gezinnen wel maar in een stad kan ik alleen maar eentje. Eerder had ik meerdere gezinnen. Zij zijn allemaal weg. Weet jij wat ik nog meer kan doen? 

 

Gr

 

jewalicka

Bericht 3 van 4 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer dan een gezin maken

EA SPORTS FC Team

Hey @jewalicka,

 

Ik heb het net zelf geprobeerd en ik heb geen problemen om een anders huishouden aan te maken in dezelfde wereld. Ik klik simpelweg op een leeg kavel en rechts onderin om een nieuw huishouden aan te maken. 

 

Gebruik je misschien mods?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help