IK KAN MIJN GEZIN NIET DELEN IN DE GALERIE (verboden woord?)

door Sabouma
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

IK KAN MIJN GEZIN NIET DELEN IN DE GALERIE (verboden woord?)

★ Guide

Toen ik aangaf dat ik toch wilde spelen met deze familie, hing prompt het hele spel c.q. mijn hele PC en moest ik de PC opnieuw starten.... huh???

Bericht 1 van 6 (1.126 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: IK KAN MIJN GEZIN NIET DELEN IN DE GALERIE (verboden woord?)

EA SPORTS FC Team

Hoi @Sabouma,

Het hele spel hoort niet vast te lopen wanneer je dit doet, probeer anders eens de mods te verwijderen en De Sims via Origin te repareren Standard smile

Dit helpt vaak met het oplossen van willekeurige problemen.

Heb je dit alleen bij 1 gezin of ook bij andere gezinnen?

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.110 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Guide

Toen ik een nieuw gezin begon, had ik ook een verboden woord (welke wordt "heel handig" in het midden gelaten), maar het spel startte wel op. Ik heb alleen nu steeds dezelfde melding ook bij het aanpassen van de kleding van de sims etc. Vraag me af waarom dat er nu ineens inzit, vind het erg irritant.

Bericht 3 van 6 (1.106 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

EA SPORTS FC Team

Het spel hoort ook gewoon op te starten met een verboden woord, probeer eens de naam aan te passen en alleen de normale kleding in het spel te gebruiken in plaats van custom content/mods.

Ik snap ook niet dat jouw hele PC crashte, dit hoort zeker niet te gebeuren. Komt dit vaker voor?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (1.101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Guide

niet of nauwelijks, zeker niet met Sims 4.

Maar nog even over die verboden woorden: sinds wanneer zit die ongein erin? Heb het nooit eerder gezien... 

(en nog een dingetje, ik gebruik momenteel geen aangepaste kleding...Ik heb wel een hele map vol van TSR, maar sinds ik zo liep te klieren met de baby's die of alsmaar huilden of juist alsmaar sliepen, heb ik deze aangepaste kleding voorlopig uitgezet)

Bericht 5 van 6 (1.095 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

EA SPORTS FC Team

Gelukkig maar, dan is het in ieder geval een eenmalig iets Standard smile

Ja die verboden woorden hebben er eigenlijk altijd in gezeten. De filter kan weleens wat overactief zijn waardoor sommige woorden die prima door de beugel kunnen, opeens niet geaccepteerd worden. Het beste dat je dan kunt doen is de naam controleren om te zien of er iets tussen zit dat niet toegestaan wordt en dit aanpassen. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (1.090 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help