I lost everything in my game

door Rik_pts
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

I lost everything in my game

★★ Novice

Hello,

 

I canceld my update and then I lost everything(all my saves, all my mods, all my gallaryuploads). How do I fix this. Please halp me as soon as possible.

 

Rik

Bericht 1 van 14 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I lost everything in my game

[ Bewerkt ]
Champion

@Rik_pts Hey Rik, this is the Dutch forum page. So can you ask your question in Dutch please? Vertaling: Hey Rik dit is de Nederlandse forum pagina. Dus kan je jouw vraag ook in het Nederlands stellen? 

 

Mijn advies is om eerst je spel te repareren in Origin en dan toch nog maar een keer proberen om de update door te laten gaan. Hopelijk vind je daarna je saves nog terug. Speel eerst een nieuw spel en wacht met je oude spel totdat je er zeker van bent dat de makers van de mods een update hebben uitgebracht. 

 

Laat even weten of het daarmee is gelukt anders dan kijken we samen even wat je het beste kunt doen om jouw spellen terug te krijgen.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 14 (440 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I lost everything in my game

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Rik_pts.

Kan je deze update nog hervatten?
Zo nodig eerst de cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Daarna De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Vergeet niet om alle aangepaste inhoud ook te ontdoen. Deze dien je hierna ook weer hebben bijgewerkt.

Je spelvoortgang en instellingen zouden standaard in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" worden opgeslagen.
De spellen van Origin en de Origin cliënt dienen lokaal zijn geïnstalleerd.
Mocht je de computer delen met anderen en/of bepaalde software gebruiken, dan kunnen die ervoor zorgen of het lijkt dat jouw gegevens zijn verdwenen.

Groetjes.
Bericht 3 van 14 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I lost everything in my game

★★ Novice

hallo,

 

ik heb alles gedaan wat je hebt gezegd maar het werkt nog steeds niet. Al mijn mods doen het niet, al mijn saves doen het niet. Maar al mijn mods en saves staan in de mapjes maar toch doen ze het niet. Dus wat moet ik nu doen

 

groetjes

Bericht 4 van 14 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I lost everything in my game

Community Manager (retired)
@Rik_pts,

Het kan mogelijk zijn dat de aangepaste content niet allemaal meer lekker loopt sinds deze update. Werkt het spel verder wel zonder deze aangepaste content en kun je opgeslagen bestanden van erna wel prima laden?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 14 (427 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I lost everything in my game

Champion

@Rik_pts Heb je in de spel opties allebei opnieuw aangevinkt?  Telkens wanneer er een update van de Sims is wordt de optie mods etc. uitgezet om beschadigingen aan het spel tegen te gaan. Kijk eerst even of de suggestie die @EA_Neil  deed om alles te testen zonder modificaties er wel voor zorgt dat je weer kunt spelen. Test dat op een nieuw spel om te voorkomen dat je het bestaande spel weer moet gaan aanpassen.  Als je je modificaties toch weer wilt gebruiken test dat dan ook eerst op een nieuw spel  en kijk of ze nog allemaal werken.

 

Zo niet dan zal je al je modificaties eens moeten testen. Als je er heel erg veel hebt gebruik dan de 50% methode. Verwijder dan ook gelijk het bestand 'localthumbcache.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten namelijk alle restanten van gebruikte cc en modificaties waar je nu blijkbaar nog last van hebt. Zodra je De Sims 4 opnieuw start, maakt het spel een nieuwe 'schone' versie van de localthumbcache.package aan.

 

50/50 methode

Dat houdt in dat je eerst de helft van de modificaties terug plaats in de map : \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods. Test dit op een nieuw te starten spel en als alles het goed doet dan weet je dat deze modificaties goed en veilig zijn. Plaats die dan in een map op je bureaublad met 'bijvoorbeeld de naam 'veilige of goede modificaties'. Test daarna uit de map met de naam 'nog te testen modificaties' weer een deel. Als dan blijkt dat je spel hapert dan weet je dat de kapotte modificaties in die map zitten. Test daarvan weer de helft en zo verder totdat je alle slechte modificaties hebt verwijderd. Sla in de tussentijd je spel niet op maar verlaat het zonder op te slaan! Als je alles hebt getest, kan je de inhoud van de map met de naam 'veilige of goede modificaties' weer terug plaatsen.

Als je modificaties gebruikt moet je rekening houden met de problemen die je nu bent tegengekomen. Zorg ervoor dat je de modificaties net zoals je spel up to date houdt. Bezoek regelmatig de pagina's van de makers en controleer of ze updates hebben

 

Veel succes.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 14 (420 Weergaven)

Re: I lost everything in my game

★★ Novice
@EA_Neil,

het spel werkt wel gewoon maar ik kan niet meer bij mijn savefiles en mijn mods doen het niet meer. Ik heb even teruggedacht en vanwege een opslagfout op mijn computer heb ik de update geannuleerd, toen ik dat deed kreeg ik de melding: 'als je nu de update annuleert verlies je al je voortgang'. Toen dacht ik de voortgang van de update maar ze bedoelde dus alle voortgang. Kan dit teruggedraaid worden.

groet
Bericht 7 van 14 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I lost everything in my game

[ Bewerkt ]
Champion

@Rik_pts Als je geen inhoud meer ziet in de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves dan moet je er vanuit gaan dat je door de vorige actie (het staken van de update) jouw spelvoortgang ook echt hebt vernietigd. Als je toch nog inhoud ziet in de map saves, laat het dan even weten dan is er misschien nog een mogelijkheid om het een en ander te redden. 

 

Daarnaast zou kunnen proberen om de suggestie die ik deed over het opnieuw instellen van de modificaties in mijn post op jouw vraag nog eens na te lopen en uit te voeren. Meestal lukt het met die stappen wel om je modificaties weer op orde te krijgen.

Als door het onderbreken van de update ook de map modificaties leeg is. Dan heb je feitelijk een nieuwe 'schone' installatie van de Sims 4 gedaan en zal je ook je modificaties opnieuw moeten ophalen. In dat geval zal ook de map saves helemaal leeg zijn en zal je,  jammer genoeg, De Sims 4 van voor af aan moeten opbouwen.

 

Ik hoop dat we nog wat kunnen terugvinden. 

 

Hartelijke groet. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 14 (364 Weergaven)

Re: I lost everything in my game

★★ Novice
@Trismagistos hallo,

1. Ik heb je modificatietip geprobeerd maar het is niet gelukt hij gaan in game namelijk aan dat er geen mods aanwezig zijn en hij heeft ook geen nieuwe versie van dat bestand aangemaakt.
2. Al mijn saves zijn nog aanwezig in het mapje. Maar niet aanwezig in de game.
Waar ik ook achter kwam is dat mijn bibliotheek(bij de galerie) ook helemaal leeg is.

Ik hoop vanuit het diepste van mijn hart dat jullie me kunnen helpen

groetjes
Bericht 9 van 14 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I lost everything in my game

Champion

@Rik_pts Heb je het spel al eens gerepareerd in Origin? Klik in de spelbibliotheek van Origin met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 en kies daarna binnen het dropdown menu voor de optie repareren. Als je daarna nog steeds problemen ervaart, zou je dan eens een screenshot willen maken van de inhoud van jouw Sims 4 map? Die kan je vinden in de verkenner. Typ dan dit adres in de balk: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 

 

Het kan ook betekenen dat er iets anders aan de hand is.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 14 (297 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help