Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Jaaaaaaah! Sims 4 gedownload vanuit Origin zoals je omschreef. Toen kreeg ik nog steeds die melding, dus computer opnieuw opgestart. Automatisch kreeg ik een bijwerk tool voor Origin aangereikt, die aangeklikt, even laten lopen en toen startte eindelijk Sims4 op. (het scherm van Origin ziet er nu ook wat groter uit). SUPER! Grote dank Jason, zeker ook namens mijn dochter voor wie het spel was aangeschaft. Hartelijke groet, Wouter.

Bericht 11 van 23 (9.100 Weergaven)

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Hier nog even een 2e screenshot.

Bericht 12 van 23 (4.154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

EA SPORTS FC Team

Ik ben blij dat alles weer werkt en dat je dochter weer verder kan spelen :eahigh_file:

 

Mocht nog andere vragen hebben of het gewoon over De Sims willen hebben, dan weet je ons te vinden Wink

Jason.png
Bericht 13 van 23 (4.144 Weergaven)

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Dank je wel Jason. Alles werkt perfect. Nou ik heb meteen alweer een 2e vraagje. Mijn zoontje aan de overkant van de tafel wil nu ook graag de Sims4 spelen op zijn computer en uiteraard met zijn eigen account zodat hij ook van vooraf kan beginnen en zijn eigen wereld kan creëren. Account heb ik al aangemaakt, alleen kan ik uiteraard bij aanmelden niet dezelfde productcode gebruiken. Kun jij mij helpen hoe ik dit voor elkaar krijg? Bij voorbaat dank. Wouter. 

Bericht 14 van 23 (4.133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

EA SPORTS FC Team

Graag gedaan @GalaxyDragon2001,

 

Met Origin is het zo dat een spel aan een account wordt gelinkt, en dat het spel alleen op dat account te spelen is. 

 

Het is mogelijk om de Sims 4 te spelen op een andere computer, maar hiervoor moet je inloggen op het account waarop de productcode gebruikt is. Je kunt de Sims 4 maar op 1 computer tegelijkertijd spelen.

 

Als je De Sims 4 op meerdere computers wilt spelen, kan je de cloudopslag in Origin uitschakelen:

 

cloudopslag.jpg

 

Op deze manier heeft De Sims 4 een eigen savegame op verschillende computers. Als je dit wilt doen, vergeet dan niet om een backup te maken van het opgeslagen spel. maar je kan maar met 1 account niet op meerdere computers tegelijkertijd spelen.

 

Wanneer je De Sims 4 op 2 verschillende computers tegelijkertijd wilt spelen, heb je 2 verschillende accounts nodig en beide accounts De Sims 4 gekocht hebben. 

Jason.png
Bericht 15 van 23 (4.131 Weergaven)

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Okey, dank wederom voor je snelle antwoord Jason. Als ik het dus goed begrijp kan ik hetzelfde spel op 2 computers spelen, alleen niet tegelijk, daar het om 1 account gaat. Maar als ik de cloudopslag uitzet moeten beiden spelers zelf hun spel saven (backuppen) telkens na na het spelen? En hebben ze dan wel beiden hun eigen spel, of gaat dat dan door elkaar lopen als je beiden met hetzelfde account werkt? Want als dat laatste het geval is hoef ik er al niet aan te beginnen.

Bericht 16 van 23 (4.129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

EA SPORTS FC Team

Als ze op verschillende computers spelen of op verschillende Windows account, hebben ze hun eigen spel en loopt het niet door elkaar heen. Ik raad aan om een backup te maken voor de zekerheid. 

Jason.png
Bericht 17 van 23 (4.125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Okey, ik ga hier wel even overleggen of dat gewenst is. Dank voor je hulp wederom. Fijne avond verder. Groet, Wouter.

Bericht 18 van 23 (4.123 Weergaven)

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★ Newbie
Hallo, ik heb een probleem met mijn Sims 4 ik kreeg hem gister voor mijn verjaardag. Ik heb hem nog niet kunnen spelen omdat ‘ Origin niet loopt’. Ik heb hem ook bij de online website geprobeerd te downloaden maar hij geeft aan dat de productcode al is ingewisseld.

Zou iemand mij kunnen HELPen!!!
Bericht 19 van 23 (3.904 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

EA SPORTS FC Team

Hey @osatoooo,

 

Dat is een ander probleem en op te lossen door De Sims 4 helemaal van de computer te verwijderen en De Sims 4 CD uit de computer te halen.

 

Hierna kan je het spel downloaden en installeren via het programma Origin dat hier te downloaden is.

 

Als je het spel niet terugvind in jouw gamebibliotheek, dan ben je ingelogd met een ander account dat het account waar het spel op staat. Probeer in te loggen met een ander mail adres of gebruik de gebruikersnaam om in te loggen wanneer je een minderjarig account hebt. 

 

Lukt het nog niet? Neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk en houd de productcode bij de hand.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 20 van 23 (3.884 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help