Huishouden kwijt sims 4

door SunshinexSimmer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Huishouden kwijt sims 4

★★ Novice

Goedemiddag, 

 

Ik starten mijn sims 4 vandaag op en wou een huishouden die ik gemaakt hebt uit de galerij pakken waar ik ze had opgeslagen maar opeens ben ik alle huishouden kwijt die ik had opgeslagen in mijn galerij 

Hebben meer mensen hier toevallig last van en weet iemand wat ik hier aan kan doen? 

 

Ik heb me spel al gerepareerd en speel niet met mods of cc.. 

 

Met vriendelijke groet. 

Bericht 1 van 4 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Huishouden kwijt sims 4

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @SunshinexSimmer,

 

Dat is wel vervelend, zeg!

Om een oplossing te kunnen vinden zou ik eerst wat meer informatie willen hebben. Zou je een antwoord willen geven op de volgende vragen?

 

Heb je in het spel de galerie geopend en via die weg  gezocht naar het huishouden? En, heb je toen ook in je eigen bibliotheek gekeken? Kan je helemaal niets meer van jouw eigen creaties vinden? En heb je ook al op de website galerie gekeken onder jouw eigen spelers ID?https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery.  Misschien dat je jouw huishouden wel via de website kunt vinden en opnieuw downloaden.

 

Als dat niet werkt, kijk dan eens of je pas geleden nog updates van jouw pc hebt gehad en meldt bij je antwoord ook even of je op een Windows pc of Mac speelt.

 

Hoe meer informatie je geeft over deze situatie hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Huishouden kwijt sims 4

★★ Novice

Heey @Trismagistos 

 

Sorry voor de hele late reactie, 

 

Ik kan geen 1 huishouden terug vinden die ik ooit heb gemaakt in de Sims 4 verdwijnen die na een tijdje uit de galerij? 

 

Heb ook op de website gekeken en daar staan ze ook niet tussen. Mijn pc heeft niet pas geleden nog een update gehad en meestal had dat niks met de Sims te maken als ik die wel had. 

Ik speel op een Windows pc. 

 

Bedankt voor u reactie! 

 

Met vriendelijke groet

Bericht 3 van 4 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Huishouden kwijt sims 4

Champion

Geeft helemaal niets, @SunshinexSimmer.

 

Ik vind het plezieriger als je me jij noemt. Ik ben ook maar een speler die andere spelers hier probeert te helpen en we zijn hier allemaal gelijk. 

Goed om te weten dat je een Windowsbesturingssysteem gebruikt. Als je pc geen update heeft gehad kan je dan aangeven of je een Windows 10 of Windows 11 computer gebruikt? In allebei die systemen kan je ook gebruikmaken van de OneDrive. In sommige situaties kunnen de problemen ook daarmee te maken hebben. 

 

Dan nu even jouw verdwenen Sims. Heb je al in je eigen bibliotheek gekeken? Normaal gesproken slaat het spel jouw Sims eerst op in je eigen bibliotheek. Daarna heb je de mogelijkheid om je huishouden op te laden naar de Galerie (gallery).  Vandaar dat ik in mijn eerdere reactie ook vroeg of je zeker weet dat je jouw Sims niet kunt terugvinden in je eigen bibliotheek? 

 

Kan je wel gewoon verder spelen waar je in je vorige spel was gebleven of zie je daar ook problemen?

 

Er zijn wel problemen bekend met de creaties in de galerie. Hier zijn twee topics over:

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij - Answer HQ (ea.com) en 

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit - Answer HQ (ea.com)

 

Zou je eens willen kijken of jouw situatie vergelijkbaar is?

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help