Re: Huis word niet meer vuil?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Huis word niet meer vuil?

★★★★ Novice

Ik gebruik vaak het doel Locatie en dan Beeldig Brandschoon. Maar sinds gisteren word het huis van mijn Sim niet meer vuil. Daarvoor wel gewoon. Iemand enig idee hoe dat komt?

Bericht 1 van 13 (632 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Huis word niet meer vuil?

Champion

Hey @vangiezen77,

 

Ik heb het even nagevraagd bij een paar andere spelers en kreeg van een van hen te horen dat het sinds te patchupdate veel langer duurt voordat het stof zich ophoopt.

 

Reactie: 

 "‎Het duurt echt lang voordat er stofhopen opduiken. En het lijkt erop dat als je veel reist, het een eeuwigheid kan duren. ik moest bijna een week thuisblijven voordat het stof weer zichtbaar werd." 

 

De stofkonijntjes komen dus uiteindelijk wel weer terug maar je moet er wel voor thuisblijven. 

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 8 van 13 (547 Weergaven)

Alle reacties

Re: Huis word niet meer vuil?

[ Bewerkt ]
★★ Guide

Mij viel dat ook op inderdaad. Ik denk dat het door de update of nieuwe uitbreiding komt. Ik had het zelfs toen ik geen mods en CC in het spel had.

Maar ook als je huis niet vuil of stoffig word, kan je ook gewoon stofzuigen. En om wasbakken vies te maken kan je de testingCheats gebruiken en dan met de shifttoets  ingedrukt  met je muis op een wasbak of toilet klikken en voor vies maken klikken, zodat je het kan schoonmaken. Of kiezen poetsen tot perfectie dat kan zelfs als je sanitair schoon is.

Bericht 2 van 13 (616 Weergaven)
Highlighted

Re: Huis word niet meer vuil?

Champion

Hey @vangiezen77,

 

Speel je met de 'Alles Aan Kant Kit' en krijgen jouw Sims niet meer de juiste gemoedstoestand of kunnen ze niet meer stofzuigen?  Zou je misschien wat meer informatie willen geven over de situatie die je tegenkomt? En kan je aangeven wat heb je zelf hebt geprobeerd om het stofsysteem weer op gang te brengen? 

Speel je met geactiveerde stofsystemen of zijn die uitgeschakeld?

 

Ik heb de vraag ook al uitstaan bij andere helpers maar zou graag van jou wat meer informatie willen hebben om te beoordelen of dit een bug is die is meegelift in de patchupdate. Op dit moment kan ik daar nog niet veel over melden.

 

Dus graag wat meer informatie van jou kant!

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 13 (605 Weergaven)

Re: Huis word niet meer vuil?

★★ Guide
@Trismagistos Bij mij in de opties staat de functie aan.
Bericht 4 van 13 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Huis word niet meer vuil?

★★★★ Novice

@Trismagistos de stofsystemen zijn geactiveerd. Er komen geen stofdotjes enzo op de vloer meer.

Bericht 5 van 13 (586 Weergaven)

Re: Huis word niet meer vuil?

Champion

Dank je voor de extra informatie @vangiezen77,

 

Ik moet het zelf ook nog even onderzoeken maar, neem dit zeker mee. Ik houd je op de hoogte.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 13 (580 Weergaven)

Re: Huis word niet meer vuil?

★★★ Guide
@vangiezen77 Ik ga strakjes wederom spelen heb het nog niet gezien, volgens mij krijg ik wel gewoon vieze huizen. Maar het is me nog niet zo goed opgevallen. Anders zou het een "bug" kunnen zijn. Hopelijk niet! Ik vind het stofzuigen juist grappig.

Groetjes Monique.
Bericht 7 van 13 (570 Weergaven)

Re: Huis word niet meer vuil?

Champion

Hey @vangiezen77,

 

Ik heb het even nagevraagd bij een paar andere spelers en kreeg van een van hen te horen dat het sinds te patchupdate veel langer duurt voordat het stof zich ophoopt.

 

Reactie: 

 "‎Het duurt echt lang voordat er stofhopen opduiken. En het lijkt erop dat als je veel reist, het een eeuwigheid kan duren. ik moest bijna een week thuisblijven voordat het stof weer zichtbaar werd." 

 

De stofkonijntjes komen dus uiteindelijk wel weer terug maar je moet er wel voor thuisblijven. 

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 13 (548 Weergaven)

Re: Huis word niet meer vuil?

★★★ Guide

Hoi,

 

Klopt wat @Trismagistos zegt. Heb gisterenavond nog paar uur achter elkaar kunnen spelen en mijn Sim was een kleine 4 dagen NIET thuis en er lag bijna nog géén stof. Dus inderdaad na de patch/update is er iets veranderd! Ik denk dat we moeten wachten tot de nieuwe patch/update tot het weer "normaal' vies gaat worden...


Bedankt voor het uitzoeken,

 

Groetjes Monique

Bericht 9 van 13 (545 Weergaven)

Re: Huis word niet meer vuil?

Champion

Hey @vangiezen77,

 

Het heeft even geduurd maar ik heb op het Engelstalige forum toch een bug rapport over het stof weten te vinden!

Ik denk dat het over hetzelfde probleem gaat als waar jij het over had. [OPEN] [BDK] No Dust Appearing on Residential Lots - Answer HQ. Het blijkt dat het stof eigenlijk nog maar één keer terugkeert en daarna helemaal niet meer. Als je wilt kan je hier dus een 'Me too' aanklikken maar, je kunt natuurlijk ook je eigen rapport eraan toevoegen. 

Hopelijk wordt dit dan uiteindelijk door het team mee genomen in een waslijst.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 13 (512 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help