Re: High school werkt niet! help

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

High school werkt niet! help

★ Novice

Via Origin de nieuwe High school gekocht en deze werkt vanaf begin af aan al niet. In origin staat dat ik hem heb, maar  in de het spel Sims zelf, zegt ie dat ik het niet heb. Opnieuw kopen is geen optie want dan toont ie dat ik hem al heb in origin. Contact lukt niet, enkel via chat, een tijd geleden en toen werden we afgewimpeld met het feit dat ze er mee bezig waren en dat er meer mensen last van hebben. We horen en zien niks, maar het werkt nog niet!

Weet iemand waar het aan kan liggen en wat we eraan kunnen doen?

Weet iemand hoe we fatsoenlijk contact kunnen leggen met origin of EA?

Bericht 1 van 9 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

Community Manager
Hey @schaffeltje,

Dat is vervelend inderdaad.

Even een vraagje; als je de uitbreiding opzoekt in Origin, bij de Sims 4 zelfs in je bibliotheek, zie je dan dat hij geïnstalleerd is?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 9 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

★★★ Guide
@schaffeltje Heb je geprobeerd om jouw spel te ontdoen van evt. Mods en Custom Content? Ik weet niet of dat een probleem kan opleveren maar er speelt veel momenteel met dit nieuwe pakket en het is te proberen natuurlijk om even alle mods uit je sims te halen en te kijken of the game dan werkt?

https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993/#Comment_12393993

Hier staan wat tips hoe je de Mods en CC kan verplaatsen en écht alles eruit haalt. Succes, ik hoop dat het werkt...Niet leuk als je game niet werkt!

Groetjes Monique
Bericht 3 van 9 (440 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

★ Novice
@EA_Leeuw Ja dan zie je dat ie is geinstalleerd. Bij origin is ie dus geinstalleerd, maar in het spel komt ie niet voor.
Bericht 4 van 9 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

★ Novice
@monique23051 Dit heb ik net geprobeerd, maar bj Orin staat hij er nog steeds bij maar in het spel zelf is het extra pakket niet te bekennen.

Wat zou ik nog meer kunnen doen?
Bericht 5 van 9 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

★ Novice
@monique23051 Beste Monique ik heb net ontdekt dat de uitbreiding high school enkel zichtbaar is als ik BIT omzet van 32 naar 64:
via:
origin, instellingen, speleigenschappen, geavanceerde startopties, bij "starten van spel" overzetten van 32 BIT Legacy Edition naar De sims 64 BIT.
Echter speelden wij bewust via de 32 BIT Legacy Edition, omdat ie bij 64 telkens vastliep.
Weet jij hier een oplossing voor? Of iemand anders?
Bericht 6 van 9 (426 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @schaffeltje,

 

helaas kan je het uitbreidingspakket Middelbare School (High School Years) niet met de Legacy Edition dus op 32bit spelen. De Legacy Editie geeft je de mogelijkheid alle spellen voor oktober 2019 te spelen. Dus alles voordat Studenten Leven werd uitgebracht. Lees ook de informatie in deze pagina: The Sims 4 - De Sims 4™ Legacy Edition (ea.com)

 

Als De Sims 4 vast loopt als je de computer instelt op 64bit kan je dan wat meer informatie geven over jullie computer: dat wil zeggen welk systeem gebruik je (Windows of MacOS) Welke type (8.1,10 of 11 voor Windows en welke naam voor MacOS) en als het even kan geef dan ook de specificaties van de computer. 

 

Als je een Windows computer hebt dan kan je ook een DxDiag.txt bestand bijvoegen: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)

Omdat je aangeeft dat je computer vast loopt kan er van alles aan de hand zijn. Met zo'n DxDiag.txt bestand kunnen we onderzoeken of je iets kunt ondernemen om het probleem dat je nu schetst te helpen oplossen.

 

Hoe meer informatie je geeft over de computer, hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 9 (420 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

★★★ Guide
@schaffeltje Het klopt wat Trismagistos zegt. Helaas werkt die Legacy Edition totaal anders dan de "gewone" editie. IK heb zelf deze editie langere tijd geleden eraf gegooid want de meeste pakketten werkten er helaas niet mee...Succes en toch veel speel plezier,
Groetjes Monique
Bericht 8 van 9 (409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: High school werkt niet! help

Community Manager
Hey @schaffeltje,

Weet je zo of dat je computer ook daadwerkelijk de 32-bit versie van het spel (dus de Legacy Editie) nodig heeft om te functioneren?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 9 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help