Help, Sims 4 maakt geen verbinding / Galerij offline

door mindim
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

★★★ Newbie

Ik heb altijd gebruik kunnen maken van de galerij, soms ben ik inderdaad offline en als ik dan online ga heb ik geen probleem. Nu was het alleen gisteravond dat ik er niet op kon, als ik vanavond hem weer opstart zal ik deze stappen volgen mocht hij het nog niet doen! 

bedankt voor je reactie!

Bericht 31 van 52 (309 Weergaven)

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

Community Manager

Hey @Kellkellx @Elientjex2538,

 

Ik heb even zelf geprobeerd om de Sims 4 Galerij te bezoeken en het lijkt hier te werken in ieder geval. Zouden jullie het nog een keer kunnen proberen?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 32 van 52 (301 Weergaven)

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

Champion

Hey @Kellkellx en @Elientjex2538,

 

Kunnen jullie de Galerie (Gallery) wel bereiken via de website: De Sims - Galerie - Officiële site (ea.com)?

Ondervinden jullie het probleem 'in game' of ook als je op andere manieren de website probeert te bereiken. Zo'n probleem kan veel oorzaken hebben!

Soms kunnen er ook in dit soort verkeer kleine stortingen of files voordoen. Soms kan het probleem zich dus heel lokaal voordoen. Een goede website om storingen te controleren is: Allestoringen Vaak kan je via die site zien bij welke dienst er storingen voorkomen.

 

Ik heb gisteravond in mijn regio niets gemerkt van een storing dus probeer zodra je kan nog eens vie de website en dan via je spel zelf. Als je daarna nog niet in de Galerie kunt komen controleer dan of je een kinderaccount hebt, je verbindingen (modem en/of router) , je antivirussoftware en/of je firewall.

 

Als blijkt dat je daar problemen hebt. laat het dan even weten. Misschien kunnen we jullie wel wat suggesties doen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 33 van 52 (298 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

★★★ Novice

Ik kon eerder altijd bij de gallerij komen, ik heb mn account al gechecked, alles aan mijn kant lijkt oke. Daarom snap ik ook niet waarom nu in eens de gallerij niet meer werkt

Bericht 34 van 52 (286 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

★★★ Novice

Ik heb het even geprobeerd, maar ik kom er nog steeds niet in

Bericht 35 van 52 (289 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

Champion

Geldt dat ook als je de website De Sims - Galerie - Officiële site (ea.com) gebruikt, @Elientjex2538 ?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 36 van 52 (281 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

★★★ Novice

De website werkt wel

Bericht 37 van 52 (281 Weergaven)

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

Champion

Heb je pas geleden nog updates geïnstalleerd of veranderingen aangebracht aan je pc @Elientjex2538?

Als dat zo is dan kan het ook daar aan liggen dat je op dit moment geen 'in game-verbinding' met de galerie kunt maken. 

Je kan overwegen om je spel eens te repareren.

Afhankelijk van de app waarmee je De Sims 4 start kan je in de spelbibliotheek van Origin met je rechtermuisknop klikken op de tegel van de Sims 4 en dan in het dropdown menu voor repareren.

Als je gebruik maakt van de EA app: klik dan eerst op my collection, vervolgens op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en daarna op repair.

 

Laat even weten of je het daarmee wel kunt oplossen.

 

Heel veel succes. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 38 van 52 (278 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

★★★ Novice

De laatste update was die van 2(?) weken terug, met de nieuwe muren en toen ik de nieuwste pack nam, ik weet dat er toen veel problemen waren maar had hier zelf toen geen last van. Omdat de gallerij het dus niet deedt had ik gister avond nog een keer m'n spel geupdate maar ik ga het eens proberen dankjewel!!

Bericht 39 van 52 (272 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, ik kan geen verbinding krijgen met sims 4 galerij

★★★ Novice

Ik kwam er niet uit met wat je zei, maar ik heb ergens op geklikt, het spel starten op en nu doet de gallerij het wel? xD in ieder geval bedankt!

Bericht 40 van 52 (272 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help