Help, Sims 4 maakt geen verbinding / Galerij offline

door mindim
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Verbinding is vereist

★★★ Newbie

Ik heb een probleem met mijn Sims 4 zodra ik deze opgestart heb en naar bijvoorbeeld Galerie wil gaan dan krijg ik een melding inbeeld wat zegt Er is een verbinding vereist met daaronder de vraag of ik wil proberen verbinding te maken. Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd en helaas zonder resultaat. Wat heb ik zelf al gedaan 2/3x de game al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heb daarnaast al een keer de hele cache van Orgin zelf leeggemaakt. Heb mijn computer helemaal up to date dus er staan geen updates meer open en daarnaast mijn videokaart is ook voorzien van de nieuwste driver. Ik heb ook de nieuwste desktopapplicatie van Orgin. Dit probleem is trouwens gisteravond 11-07-2022 ontstaan rond een uur of 11. Eerder die avond rond half 7 heb ik ook nog The Sims 4 gespeeld zonder problemen gehad te hebben en waarbij alles werkte. Daarnaast heb ik ookal gekeken of de firewall niks te hield en dit was niet het geval. Ik hoop dat jullie nog mogelijk een oplossing hebben voor dit probleem.

Bericht 11 van 52 (731 Weergaven)
0 Kudos

Re: Verbinding is vereist

★★★ Newbie


I have a problem with my Sims 4 as soon as I start it up and want to go to Gallery, for example, then I get a message that says A connection is required with below that the question if I want to try to connect. I have tried this several times and unfortunately without result. What have I already done myself 2/3x the game already completely removed and reinstalled. In addition, I have already cleared the entire cache of Orgin himself once. Have my computer completely up to date so there are no more updates open and in addition my video card is also equipped with the latest driver. I also have the latest desktop application from Orgin. By the way, this problem arose last night 11-07-2022 around 11 o'clock. Earlier that night around half past 7 I also played The Sims 4 without having had any problems and where everything worked. In addition, I have also checked whether the firewall did not hold anything and this was not the case. I hope you may still have a solution to this problem.

Bericht 12 van 52 (726 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, sims 4 maakt geen verbinding

★★★★★ Expert
Zou er ergens soms een storing en/of (onderhouds)werkzaamheden bezig zijn, dan zal je toch moeten wachten tot deze helemaal voorbij / verholpen zijn, @mindim, @moefy.

Groetjes.
Bericht 13 van 52 (773 Weergaven)
0 Kudos

Re: Verbinding is vereist

Community Manager
Hey @ricardokaas,

Er lijken op het moment wat probleempjes te zijn voor sommige spelers als ze de Sims 4 Galerij willen laden. Dit zijn onze teams aan het onderzoeken!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 52 (788 Weergaven)

Re: Help, sims 4 maakt geen verbinding

★★★★ Apprentice

dankjewel

 

Bericht 15 van 52 (800 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, sims 4 maakt geen verbinding

Champion

@EA_Leeuw 

 

Even een reactie op dit probleem! Er is wel een workaround te bedenken.

Als je gebruik wilt maken van de Galerie in het spel krijg je deze mededeling:

 

Schermafbeelding 2022-07-12 152839.png

 

Maar je kunt De Sims 4 natuurlijk ook gewoon offline spelen. Bezoek dan voor de galerie De Sims - Galerie - Officiële site (ea.com), Sla de bestanden gewoon op in jouw bibliotheek en daarna kan je deze gewoon in je spel gebruiken. Je eigen bibliotheek kan je namelijk ook offline gebruiken.

 

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 52 (795 Weergaven)

Re: Help, sims 4 maakt geen verbinding

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Och ja, dat kan natuurlijk ook nog, nooit weer aan gedacht!! Super, dank je wel :D

 

 

Edit, ook daar kom ik er niet in! Oops er is iets misgegaan, probeer het later nog eens. Kan wel de site op, maar kavels bekijken weer niet. We blijven proberen!

Galerie laadt ook daar enorm traag trouwens.

Bericht 17 van 52 (787 Weergaven)

Re: Help, sims 4 maakt geen verbinding

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey allemaal!

Ik heb even wat threads samengevoegd zodat het misschien wat duidelijker is om te volgen.

 

Krijg je problemen in De Sims 4 dat je geen verbinding meer kunt maken met de Galerij (Gallery in het Engels)?

Geen nood, de Sims teams zijn hiervan op de hoogte! Ze zijn hard aan het werk om dit z.s.m. op te lossen voor ons allemaal.

 

Het probleem betreft alle platformen waar De Sims 4 op te spelen is.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 18 van 52 (836 Weergaven)

Re: Help, sims 4 maakt geen verbinding

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Trismagistos,

De site lijkt ook down te zijn helaas. 😅

EA_LeeuwAHQ
Bericht 19 van 52 (750 Weergaven)
0 Kudos

Re: Help, sims 4 maakt geen verbinding

Champion

Ja @EA_Leeuw

 

Nu ook. Maar toen Ik het controlleerde en de workaround bedacht kon ik nog wel op de site komen.

Dan zal de reparatie wel in een vergevorderd stadium zijn.

 

Althans dat hoop ik maar. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 20 van 52 (745 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help